הונדה רבל 250
אופנועי כביש בסגנון רטרו, הידועים גם בכינוי אופנועי קרוזר, תמיד ייצגו רוח מרדנית, תחושה של חופש וכל מה שקשור לסטיגמת האופנוען הקשוח שרוכב עליהם. לפני שנים רבות, מי שרכבו על אופנועי קרוזר היו אנשים עם אמירה חברתית ברורה ואורח חיים ייחודי. במילים פשוטות, אנשים שחיים לפי חוקים משלהם. היום, בשנת 2025, אופנועי קרוזר תופסים משבצת הרבה יותר רחבה ושגרתית בתעשיית אופנועים הגלובלית. עדיין, אופנועים רבים שומרים על העיצוב והרוח החדה, אך רוב הדגמים שמציפים היום את הענף קיימים כדי לגרום לכמה שיותר אנשים לעבור לשני גלגלים.
אופנועים כגון קווסאקי אלימינייטור (Kawasaki Eliminator), הונדה רבל (Honda Rebel) ו-CFMoto 450CL הסיני הם דוגמאות טובות לאופנועים בעלי עיצוב קרוזר המוכר, שגם מייצגים את הסגנון הפופולרי בדרך נגישה יותר. אופנועים כאלו אהובים על רוכבים מתחילים וותיקים כאחד בזכות תכונות היגוי פשוטות, ביצועים מתונים וגובה מושב נמוך יחסית.
הונדה רבל 300 והונדה רבל 500 הם שתי גרסאות של דגם קרוזר פופולרי מאוד בעולם. ביפן, החברה מציעה אופציה נוספת לאופנוע, רבל 250, עם מנוע חסכוני אף יותר.
לפני זמן קצר השיקה הונדה גרסה משודרגת לאופנוע הכביש הקומפקטי עם טכנולוגיית E-Clutch. מדובר ברכיב אלקטרוני שמפעיל את הקלאץ' באופן אוטומטי, ללא צורך בהתערבות הרוכב. המערכת האוטומטית תתאים בעיקר לרוכבים מתחילים שאינם רוצים להסתבך עם כפתורים ומשנקים. מערכת הקלאץ' האלקטרוני של הונדה עדיין מספקת גמישות בקבלת החלטות בכביש: יש אופציה להפעלה ידנית של משנק הקלאץ' גם כשהקלאץ' האלקטרוני פעיל.
כאמור, אחת המטרות המרכזיות של אופנועי קרוזר כגון הונדה רבל היא למשוך רוכבים חדשים לענף. אופנועי כביש בסגנון קרוזר נהפכו לכלי רכיבה נגישים מבחינה טכנית. אלו אולי האופנועים הכי ורסטיליים שאפשר למצוא היום. שילוב מערכות עזר וטכנולוגיות חדשות באופנועי כביש מכוון אותם לדרך הנכונה אם הכוונה היא לגרום לכמה שיותר רוכבים וחובבי אופנועים לעבור לאופנועי קרוזר.