לפירלי צמיגים חדשים
חברת פירלי (Pirelli), בעלת שם עולמי ברכבים וכלי רכב, יצרנית וספקית של צמיגים וגלגלים, מציעה סט צמיגים חדשים לאופנועי כביש ושטח. צמיגי סקורפיון MX32 (Scorpion) נועדו להחליף את המוצר המצליח ביותר של פירלי בתחום בשנים האחרונות. למעשה, החברה האיטלקית החליטה לשמור על שם הדגם (סקורפיון) ולשדרג את המבנה הקיים של הצמיגים. הצמיגים החדשים הם חלק מסדרת דגמים שמכוונים לשימוש במסלולי שטח בלבד, כולל מרוצי מוטוקרוס.
צמיג MX32 מיועד לקרקע ולשטח רכיבה רך או בינוני (medium-soft terrain). שיפור של הצמיגים ברמה הטכנית הוא משימה לא קלה. גם אם החברה סיפקה צמיגים ורכיבים לאופנועים מקצועיים שזכו ב-82 אליפויות בתחום המוטוקרוס, עדיין צריך לדעת לשמור על האיזון והרמה. הגלגלים החדשים עוד לא נוסו בתחרויות מקצועיות, אך אם להאמין לניסיון ולידע הטכני של פירלי, הדגם החדש עשוי להיות אחד הדומיננטיים בשטח ובבוץ בתחרויות המאתגרות.
הצמיג אמור להופיע לראשונה בתחרות מוטוקרוס הבינלאומית של איטליה (International of Italy Motocross). הרוכבים הראשונים שינסו את הצמיגים החדשים של פירלי הם טים גייסר (Tim Gajser) בסדרת MX1 ואנדריאה אדמו (Andrea Adamo) בסדרת MX2. בהמשך פירלי תספק את הצמיגים החדשים לקבוצות רכיבה שישתתפו באליפות העולם לשטח ב-2025.
איך הצליחה פירלי לשפר את הצמיג ה"מושלם" שלה? היא הזיזה את השסתומים ממרכז הצמיג בשביל לעדכן את יכולת האיזון שלו בשטח ולהעניק לו תכונות בלימה טובות יותר. ברמה התיאורטית, זה אמור לעזור לבלימה מדויקת יותר. שינוי טכני נוסף בצמיגים החדשים הוא צורה חדשה של הסוליה, שאמורה לספק התנגדות רבה יותר לקרקע ולשמור על הגלגלים מנזק חיצוני.