מגה מזון
חדשות
חדשות טכנולוגיה
לעמוד קודם

יתרונות של מערכות תצוגה למטבח

10/05/2022
זמן קריאה: 3 דק'

מטבח הוא הלב של כל פעולות שירותי המזון. הטכנולוגיה עוזרת לגבש את הקשר של המטבח לאיכות ושירות. מערכות תצוגה למטבח התפתחו במהירות בעידן הדיגיטלי, ונעשו חלק מרכזי באסטרטגיית התקשורת של שירותי המזון. מערכת תצוגה למטבח היא למעשה מסך דיגיטלי המציג הזמנות, מחליף כרטיסי נייר ומדפסות. אבל KDS (KITCHEN DISPLAY SYSTEMS) מתוכנן עם יכולות מגוונות להשפיע באופן נרחב על הגדרת שירותי מזון.

 

תהליכים מיטובים

בעולם שירותי המזון של היום, הטכנולוגיה משנה את הדרך שבה מנהלים וצוות מרחיבים את פנייתם ​​ללקוחות. כרטיסי נייר מוחלפים במסך עם צבעים מרהיבים, עיצובים קלים למעקב, טקסט ברור ותמונות בחדות גבוהה של מנות מנצחות. מסעדנים יכולים לבחור תכונות, למשל להוסיף או להסיר פריטים ממנה, לשלב הזמנות מקוונות ולייצר מעקב.

מערכות התצוגה מארגנות הזמנות להכנה חלקה ומאיצות את תהליך ההכנה של הארוחה על ידי שימוש בתמונות, כדי להעביר במהירות פריטים נדרשים לכל הזמנה. בארצות הברית אפשר להבחין שמסכי התצוגה מופיעים במיקומים נבחרים, לא בהכרח במסעדה עצמה, למשל ברחבי קמפוסים במכללות ובאוניברסיטאות, כדי לספק יותר נקודות גישה לביצוע הזמנות ולהגדיל את נפח הפעילות.

 

פחות שגיאות

מערכת תצוגה במטבח פורסת הזמנות באופן קל לקריאה, במקום בכתב היד של מישהו שעשוי להיות בלתי ניתן לפענוח. הזנת הזמנות אלקטרונית מפחיתה שגיאות, שכן הזמנות מועברות ישירות מהמכונות למערכת התצוגה במטבח. בתווך אין אדם שעשוי לפרש פריטים מסוימים באופן שגוי, כלומר פחות מנות נעשות באופן שגוי ופחות אוכל מושלך.

 

יעילות תפעולית מוגברת

מסעדה טיפוסית מייצרת 11 אלף טונות של פסולת מדי שנה. מחקרים מלמדים כי הפסולת הקולקטיבית במסעדות אמריקניות מסתכמת ב-162 מיליארד דולר של הכנסות לא ממומשות או אבודות. מכשירים ומערכות תצוגה קשורים לעיתים קרובות לנקודות מכירה גדולות יותר, המספקות נתונים היסטוריים בזמן אמת על מכירות ותחזיות. הדבר מאפשר למנהלים לנהל מלאי טוב יותר.

על ידי פירוק המספרים הם יכולים לעקוב אחר מכירות של מנות מסוימות כדי לענות על הביקוש ולמזער בזבוז. מפעילים ומנהלים יכולים גם להעביר מזון שהוכן מראש ועשוי להתעכב זמן רב מדי וקיים סיכוי שיתבזבז, על ידי קידומו באמצעות מודעות חזית הבית, הנחות והתאמות עסקאות.

 

יותר מורל לעובדים

בגלל הקצב הקדחתני של התעשייה והצורך להכניס עובדים לאינטרנט במהירות, ההכשרה לפעמים נפגעת. הדבר גורם לעובדים להישען על עזרה מאחרים או לחפש אמצעים אחרים להכנת מנות מסוימות כראוי. מערכות תצוגה למטבח מורידות חלק מהלחץ מהעובדים. הם לא יצטרכו לנחש הזמנות בכתב יד, או לזכור ארוחות ופריטים רבים בתפריט.

תצוגות יכולות לעזור לסגור פערים כאלה על ידי הצגת תמונות של המזון המבוקש, ואפילו לאפשר לעובדים להקיש על תמונות על המסך כדי לדלות פרטים נוספים כגון תכולת המנה והוראות הכנה והצגה.

 

שביעות רצון הלקוחות משופרת

טכנולוגיות חזית, כגון קיוסקים ואפליקציות לנייד או מערכות תשלום חכמות, יכולות לאפשר ללקוחות להעביר הזמנות ישירות למטבח ולשלם באפליקציה, ואפילו לחלק את התשלום אוטומטית בין מספר הסועדים. במסעדות מסוימות שמאפשרות הזמנה ממכשירים ניידים או תצוגה ללא מלצר, הם אפילו לא צריכים לחכות לשירות. הפחתת זמני ההמתנה משפרת את חוויית הצרכן ועוזרת לשמור על חזרה של לקוחות.

לסיכום, כשהרוב המכריע של ההזמנות כעת הן עסקאות אלקטרוניות, מערכות תצוגה במטבח עוזרות לפעילות שירותי המזון להשתנות דיגיטלית ולהיות ידידותית יותר לסביבה. בזבוז נייר הקשור להזמנות כמעט חלף מן העולם. מערכות תצוגה למטבח גם מבטלות את הדאגה מהחמצת ארוחות וגיבוי כרטיסים על ידי שמירה על הכול באופן פשוט ובמקום אחד. הדבר מביא שפים וטבחים להשקיע יותר זמן בשכלול הארוחות.

היכולת של מסעדה להציע שירות מהיר והזמנות מדויקות היא קריטית לאספקת איכות ושירותים טובים יותר ללקוחות.

 


מקור: www.restaurantbusinessonline.com

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן