מגה מזון
חדשות
חדשות טכנולוגיה
לעמוד קודם

נסטלה בוחנת מכונות מכירה אוטומטיות

16/04/2023
זמן קריאה: 0.5 דק'

תאגיד המזון נסטלה (Nestle) הוציא מכונות מכירה אוטומטיות שיפעלו כפרויקט ניסיוני לבדיקת פתרונות הגשה וחיסכון באריזות. מדובר במכונות מכירה רגילות, כמו אלו שרואים במקומות ציבוריים עם משקאות או חטיפים.

נכון לעכשיו, נסטלה מפעילה שתי מכונות בנקודות מכירה באינדונזיה. במכונות אפשר לרכוש חטיפי שוקולד ודגני בוקר ממותגי מילו (Milo) וקוקו קראנץ' (Koko Crunch). הצרכנים יכולים להגיע עם הקופסאות שלהם, או לרכוש קופסה למזון באותן נקודות מכירה. קיים גם קוד QR שמאפשר לגשת לאתר לשם מידע תזונתי, שבדרך כלל מודפס על האריזה.

מכונות המכירה של נסטלה הן תולדה של שיתוף פעולה בינלאומי. מומחים בתחום האריזות של נסטלה בסינגפור ובשווייץ עבדו עם צוותי נסטלה באינדונזיה ובמיזם חיצוני שהיה אחראי לצד הטכני של המכונות. השותפים יצרו מערכות ניתנות למילוי חוזר, ששומרות על תקינות המזון וטריותו תוך כדי התחשבות בקונטקסט המקומי - צעד חשוב אם מביאים בחשבון את האקלים החם והלח באינדונזיה.

נסטלה כבר ניסתה להנגיש ציוד להגשת מזון שניתן למיחזור. ב-2021 תושבי ג'קרטה יכלו לרכוש חבילות של קוקו קראנץ' ומילו מעגלות שהיו בהן מערכות מיחזור ניידות. נסטלה ניצלה את הניסיון החיובי הזה לטובת הצעד הבא, שעכשיו סיפק כלים לשלב החדש והחשוב בפיילוט המדובר.

 

לפרטים נוספים

 

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן