מגה מזון
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

Dr Pepper ולוואצה מחזקים את הקשרים

18/02/2024
זמן קריאה: 1.5 דק'

בפיתוח מרגש לחובבי קפה, Keurig Dr Pepper ו-Lavazza הכריזו על הרחבה ממשית של השותפות שלהם, והבטיחו להביא לצרכנים יותר מגוון וחוויות קפה מובחרות. שיתוף הפעולה הזה, שמתבשל כבר יותר מעשור, אמור להציג מכירות והפצה רחבות יותר של תרמילי Lavazza K-Cup ברחבי ארה"ב וקנדה. העסקה גם מבשרת את כניסתו של Kicking Horse Coffee, מותג קנדי פופולרי, לפורמט הפוד של K-Cup.

השיפור של שותפות זו הוא מהלך אסטרטגי שלא רק מרחיב את טווח ההגעה של קפה הפרמיום של Lavazza אלא גם מעשיר את המערכת האקולוגית של Keurig עם אפשרויות בחירה רבות יותר של המותג. הגיוון הזה אמור להגביר את המשיכה של Keurig בקרב שותי הקפה, ולהציע להם מבחר מגוון יותר לבית.

במשך שנים הייתה Keurig Dr Pepper כוח דומיננטי בשוק בישול הקפה הביתי. מערכת הבישול החדשנית שלה מוצאת את דרכה ל-40 מיליון משקי בית כמעט. הצלחת הפלטפורמה נובעת בחלקה מהפתיחות שלה לשלב מותגי קפה, כולל ענקיות תעשייה כגון Dunkin', Starbucks ו-Folgers. ההכללה הזו הייתה גורם מפתח בשכפול חוויית בית קפה פרמיום בבית, ומספקת את המגמה ההולכת וגוברת של קפה ביתי בקרב אמריקנים.

נתונים סטטיסטיים חושפים שקפה מחזיק בתואר המשקה הנצרך ביותר בארה"ב, ועולה אפילו על המים, עם 63% מהאמריקנים שמתמכרים לקפה מדי יום. מגמה זו של בישול ביתי מודגשת עוד יותר על ידי מחקרים המלמדים ששני שלישים משותי הקפה האמריקנים מכינים את המשקה בבית כל יום, ו-89% עושים זאת לפחות פעם בשבוע.

פטריק מינוג, נשיא קפה בארה"ב ב-Keurig Dr Pepper, הדגיש את המשמעות של שותפות זו: "יש לנו מותגי הקפה מפורסמים, Lavazza וכעת Kicking Horse Coffee, כחלק ממשפחת התרמילים של K-Cup, המדגישים את היכולת שלנו להניע צמיחה תוך מתן שירות לצרכני קפה פרמיום להנאה בבית."

אין להכחיש את חוזק המותג של Keurig עם הכרה של יותר מ-90%. שנת 2023 הייתה השנה התשיעית ברציפות של עלייה בנתח השוק שלה. נכון לעכשיו, שליש מכל מכונות הקפה הנמכרות בארה"ב הוא דגמים של Keurig או תואמי Keurig, מה שמלמד על מעמדו המושרש של המותג בשוק הקפה.

השותפות המעמיקה בין Keurig Dr Pepper ל-Lavazza, שחוזקה על ידי הכללת Kicking Horse Coffee, פותחת לשתי החברות דרכים חדשות לרתק קהל רחב יותר של שותי קפה. לדברי חוסאם אשרף, נשיא לוואצה בצפון אמריקה, שיתוף הפעולה הזה ירחיב מאוד את יכולתן לספק את ההעדפות המגוונות של חובבי קפה ברחבי צפון אמריקה.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן