מגה מזון
חדשות
חדשות פיננסים
לעמוד קודם

פלסטופיל - תוצאות כספיות

07/12/2023
זמן קריאה: 1.5 דק'

חברת פלסטופיל, העוסקת בייצור יריעות פלסטיק רב שכבתיות לתעשיית המזון, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2023. התוצאות משקפות איחוד של שתי הרכישות האסטרטגיות שהשלימה פלסטופיל: חברת מור תעשיות פלסטיק באוקטובר 2022 וחברת פולישק אריזה גמישה באפריל 2023.

להלן עיקרי התוצאות הכספיות לתשעת החודשים הראשונים של 2023:

הכנסות החברה הסתכמו ב-303.7 מיליון שקל, צמיחה של כ-104% בהשוואה להכנסות של 148.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה. עיקר הגידול נובע מאיחוד של תוצאות החברות מור ופולישק לעומת התקופה המקבילה.

הכנסות החברה בשוק היעד המרכזי בארצות הברית הסתכמו ב-68.6 מיליון שקל בהשוואה ל-46.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, בין היתר כשל רכישת הפעילות של חברת מור אשר לה פעילות בשוק האמריקני. פלסטופיל סימנה לפני כשנתיים את השוק האמריקני כיעד אסטרטגי וכמנוע צמיחה עתידי, ומעריכה כי רכישת פעילות מור תפתח הזדמנויות צמיחה נוספות.

הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של 2023 הסתכם ב-48.7 מיליון שקל והושפע מרכישת מור תעשיות ופולישק אריזה גמישה. זאת לעומת רווח גולמי של 30.5 מיליון בתקופה המקבילה אשתקד.

ה-EBITDA הסתכם ב-28.1 מיליון שקל לעומת 12.9 מיליון שקל אשתקד.

הרווח הנקי הסתכם ב-583 אלף שקל.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בתשעת החודשים הראשונים של 2023 ב-12.7 מיליון שקל, לעומת תזרים שלילי של 2.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ההון העצמי נכון ל-30 בספטמבר 2023 גדל ל-136.4 מיליון שקל והוא כ-31% מהמאזן.

עיקרי התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של 2023: ההכנסות הסתכמו ב-99.3 מיליון שקל - צמיחה של 100% בהשוואה לתקופה המקבילה; הרווח הגולמי הסתכם ב-16.1 מיליון שקל ובגידול של 109% בהשוואה לתקופה המקבילה; ה-EBITDA הסתכם ב-9.3 מיליון שקל - פי ארבעה מהתקופה המקבילה; תזרים המזומנים מפעילות שוטפת - 9.1 מיליון שקל לעומת תזרים שלילי ברבעון המקביל אשתקד.

מפעלי החברה בשדרות ובקיבוץ ניר יצחק, המוגדרים כחיוניים, חזרו לפעילות עד שלושה שבועות מפרוץ מלחמת "חרבות ברזל".

נרי נהוראי, מנכ"ל פלסטופיל: "התוצאות הפיננסיות של פלסטופיל משקפות את קפיצת המדרגה העסקית שביצענו הודות לרכישות אסטרטגיות של החברות מור ופולישק. אנו ממשיכים לקדם תהליכים כדי להגדיל את המכירות ולשפר את הרווחיות של הקבוצה כדי לחזק את מעמדה התחרותי של פלסטופיל ולנצל טוב יותר יתרונות לגודל. אנו מתמקדים בשוקי היעד המרכזיים בארה"ב ובאירופה, ובונים מערך מכירות ייעודי שייתן מענה לביקוש למוצרי החברה באופן שיחזק את קשרינו עם הלקוחות."

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן