מגה מזון
כתבות
מגה טיפ מזון
לעמוד קודם

קינוחים קטנים צוברים פופולריות

22/08/2022
זמן קריאה: 1.5 דק'

טרנד חדש סוחף את ענף הקונדיטוריה בעולם. מאפיות ברחבי העולם הופכות את הקינוחים הפשוטים לגרסאות קטנות שלהם, ומוכרים באריזות יחיד כמשהו לדרך. אפשר להגיש מגוון רחב של קינוחים ומאפים בצורה כזאת - עוגיות, בראוני ואפילו חתיכות של עוגות מכל הסוגים. מאפיות לוקחות את הרעיון הזה צעד נוסף ומגישות עוגיות מיוחדות עם מילויים ותוספות מקוריות.

מרחב היצירה באמת בלתי מוגבל. אפשר לקחת עוגיות בראוני ולתת להם תפנית מפתיעה עם תוספת טעמים כגון מנטה או מרשמלו. רעיון נחמד אחר הוא לשחזר טעמים נוסטלגיים ולהפוך אותם לתוספת מעל העוגייה.

בשביל תרגיל שיווקי מוצלח, לא מספיק להביא את הרעיון הקולינרי לידי ביטוי. צריך לדעת איך להגיש את המוצר ללקוחות, איך לשים אותו נכון מול העיניים שלהם. בדרך כלל מאפיות מציגות את הקינוחים המיוחדים בחלונות הראווה או בקופסאות שקופות שחשופות ללקוח ברגע שהוא נכנס למקום. תצוגה זו מושכת את הלקוחות להיכנס, לטעום ולקנות: קינוחים בצבעים בולטים שתופסים את העין או קינוחים מיוחדים לחגים (למשל, בצבעי הדגל הלאומי לקראת יום העצמאות).

אם למאפיה או לקונדיטוריה יש אתר אינטרנט (והיום סביר להניח שיש לכולם), זו הזדמנות מעולה להרחיב את אפשרויות העסק ולהגיע ליותר לקוחות. מכירה של קינוחים קטנים, מוכנים וארוזים מראש, גם עוזרת ללקוחות להיחשף לכל האופציות שמציע האתר ולבחור בדיוק מה שהם רוצים.

טעמים כגון פירות יער, קוקוס והדרים, פופולריים יותר בדרך כלל בקיץ. הציבור גם מתחבר לטעמים מעושנים או ניחוחות קלים פירותיים.

לסיכום, כדאי שתחשבו על שילובי טעמים מהנים שמבוססים על צבעים בולטים ומשחקים על תחושת הנוסטלגיה של הלקוח. כידוע, אנחנו אוכלים קודם כל דרך העיניים. רושם ראשוני ויזואלי מכריע בבחירות האוכל שלנו כל יום. הציגו מאכלים שאפשר לאכול בביס אחד או לחתוך ולחלק בקלות. אפשר גם לעשות גרסאות קטנות של המאכלים. זכרו שאריזה חמודה מושכת תשומת לב.

 


מקור: www.bakemag.com

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן