מגה מזון
מדורים
אריזות למזון
לעמוד קודם

למותג הפסטה ברילה אריזות ללא פלסטיק

12/01/2023
זמן קריאה: 0.5 דק'

ברילה, מותג פסטה מהמובילים בעולם ובישראל, יוצא במהלך רחב למען כדור הארץ והסביבה. המהלך תומך בקיימות ובשימוש חוזר של האריזה. במסגרתו משיק המותג אריזות חדשות, ומסיר מכל אריזות הפסטה את חלון הפלסטיק שהיה בחזיתן עד כה.

במסגרת המהלך הבינלאומי הרחב יוצא מותג ברילה בקמפיין גם בישראל, עם הסיסמה: "אריזה חדשה, אותו טעם נפלא, פחות פלסטיק". הקמפיין החדש של ברילה נועד לעודד קיימות, שימוש חוזר ושמירה על סביבה נעימה ונקייה. הקמפיין כולל פעילות של משפיענים, קמפיין דיגיטלי נרחב ופעילות ברצפת המכירה.

לדברי אליאור צחי, מנהל שיווק ברילה: "במסגרת אסטרטגיית הקיימות הגלובלית של ברילה, "Good for you, Good for the planet" המותג פועל להפחתת השימוש בפלסטיק, מתוך רצון להתחבר לאג'נדה הרווחת בעולם בנושא הקיימות."

 

אריזות חדשות של ברילה. צלם: אסף לוי

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן