מגה מזון
מדורים
מגה אלכוהול
לעמוד קודם

וודקה סטולי משיקה מיתוג חדש

21/02/2024
זמן קריאה: 1 דק'

חברת הכרם, יבואנית סטולי, מותג וודקה פרמיום, משיקה את בקבוק הסטולי בעיצוב חדש. מותג הוודקה המוכר בכל העולם, בעל מורשת עשירה מאז 1938, הכריז על מיתוג חדש ועל קמפיין בינלאומי בשם "Spirit of Change". הקמפיין העולמי מציג את התמצית של סטולי - רוח מהפכנית המקרבת בין אנשים.

עיצוב הבקבוק החדש מציג את קו השמיים בתווית הקדמית, הומאז' לערים ברחבי העולם אשר עוררו השראה למותג סטולי לאורך השנים. על כל בקבוק מוצגות קואורדינטות של 10 ערים בעולם המציגות חדשנות וחשיבה קדימה. הצבעים של הקמפיין חיים ומשוחררים, ומתכתבים עם רוח המותג.

כמותג בין לאומי מוכר וידוע, הפורטפוליו של סטולי גרופ, יצרנית סטולי, מופץ ליותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. סטולי, אשר מיוצרת בריגה, זכתה במרוצת השנים ביותר מ-100 פרסים בתחרויות יוקרתיות ברחבי העולם, ונהפכה לאייקון של איכות ומצוינות בתעשיית הוודקה והאלכוהול העולמית.

כריס קאדוול, מנכ"ל סטולי גרופ העולמית: "STOLI היא ספיריט, שמשמעו רוחניות הנמצאת באנשים ובמקומות. הקמפיין החדש, Spirit of Change, לוכד את המהות הזו."

תכולה: 70 ס"ל או 100 ס"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪ או 105 ₪, בהתאמה.

 

צילום: חברת הכרם

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן