מגה מזון
מדורים
מגה אלכוהול
לעמוד קודם

סקר של בקרדי חושף מגמות מפתח בצריכת קוקטיילים

30/01/2024
זמן קריאה: 1.5 דק'

הסקר האחרון של בקרדי חושף מגמות מפתח בצריכת קוקטיילים לשנת 2024, המלמדות על שינוי בהעדפות הצרכנים לכיוון מרכיבים טבעיים והתמקדות באיכות על פני כמות. מכיוון שגורמים כלכליים משפיעים על התנהגות הרכישה, צרכנים מחפשים יותר ויותר דרכים חסכוניות ליהנות מקוקטיילים, מה שמביא לעלייה בייצור הביתי של קוקטיילים.

דו"ח מגמות הקוקטיילים השנתי החמישי של בקרדי מדגיש מספר מגמות בעלות משמעות:

מתינות ופינוק מזדמן: הדו"ח מציין גידול במתינות. צרכנים רבים בוחרים במשקאות נמוכים וללא אלכוהול בהזדמנויות מסוימות, תוך שהם עדיין נהנים מאלכוהול מלא בזמנים אחרים.

קוקטיילים ביתיים חסכוניים: עם האקלים הכלכלי הנוכחי, אנשים רבים שבדרך כלל היו שותים בברים, יוצרים כעת קוקטיילים בבית. הם משתמשים במרכיבים בסיסיים כגון טוניק ומשפרים את המשקאות שלהם עם תבלינים למטבח. מגמה זו משלבת כלכלה ויצירתיות בהכנת קוקטיילים.

מרכיבים טבעיים: ניכרת העדפה לקוקטיילים העשויים עם מרכיבים טבעיים כגון פרחים וארומטים. הסקר מצא, כי 44% מהצרכנים הצעירים בארה"ב הביעו עניין בקוקטיילים המשלבים אלמנטים טבעיים.

טעמים פיקנטים ומתובלים: טעמים מתובלים זוכים לפופולריות בקרב ברמנים ובקרב חובבי קוקטיילים ביתיים. מגמה זו משקפת רצון להתנסות ולחוויות טעם מגוונות.

חיבור אישי לעומת התקדמות טכנולוגית: למרות הזמינות של טכנולוגיה לקוקטיילים מותאמים אישית, 80% מהצרכנים הצעירים מעדיפים את המגע האישי והמומחיות של ברמנים, למרות שהם נשארים פתוחים לבחירות שנוצרו על ידי AI.

נוסטלגיה ומגמות מחזוריות: צרכנים מגלים עניין מחודש בקוקטיילים קלסיים כגון ג'ין וטוניק, מרטיני וויסקי סינגל מאלט. הדבר מרמז על אופי מחזורי של פופולריות, וקוקטיילים מועדפים מסורתיים עושים קאמבק.

צמיחת צריכת הבית: מגמת צריכה של משקאות חריפים איכותיים בבית צפויה להימשך. סרטוני TikTok פופולריים הדנים בעלות-תועלת של משקאות חריפים כגון ויסקי בהשוואה לבירה, מדגימים את המגמה הזו.

משקאות חריפים: טקילה התגלתה כהיצע הפרמיום המוביל בקטגוריית המשקאות החריפים.

רכישת Ilegal Mezcal על ידי בקרדי מדגישה את מחויבותה של החברה לתת מענה להעדפות הצרכנים המתפתחות האלו. ממצאי הסקר מלמדים על נוף דינמי בשוק המשקאות האלכוהוליים והקוקטיילים, עם דגש באיכות, במרכיבים טבעיים ובקשר אישי, למרות עליית הטכנולוגיה בענף.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן