מגה מזון
ניוזלטר מגה מזון
מגה מזון גיליון 12
לעמוד קודם

יצרנית הגלידה הצמחית נכנסת לשוק החלב

04/04/2022
זמן קריאה: 2 דק'

בזמן שרבות מחברות המזון בעולם המשתמשות במוצרי חלב עושות צעדים לכיוון מוצרים עם תחליפי חלב, יש מי שעושים את הצעדים שלהם דווקא בכיוון ההפוך. אחרי 17 שנים של ייצור גלידה על בסיס צמחי, חברת היומן-קו (HumanCo) מיתגה מחדש את גלידת הקוקוס בליס והוסיפה מוצרי חלב בני קיימא. הטעמים הקיימים יישארו, רק יצטרפו אליהם מוצרים חדשים.

מייסד ומנכ"ל החברה ג'ייסון קארפ מסביר, כי החברה ידועה בזכות הגלידה הצמחית והפינוקים הקפואים שלה, אך מסתבר שזה לא מתאים לכולם. גם אין זה אומר שחייבת להיות השפעה שלילית מוחלטת על הסביבה. הוא אמר שרוב הצרכנים רוצים קינוחים בני קיימא עם תווית נקייה העשויים עם מוצרי חלב.

על פי מחקר שערכה החברה, מתברר כי רק מעט אנשים קונים וצורכים באופן קבוע גלידה מהצומח. יותר מ-97% מכלל הגלידות הנמכרות בארצות הברית מבוססות על מוצרי חלב. למרות שהמותג מתגאה בתווית של ייצור נקי וגלידה עם אחריות סביבתית, לא כולם רצים לקנות אותו. אז מעכשיו, טעמי החברה המבוססים על צמחים עדיין יהיו זמינים, אך החברה מוסיפה קו פרמיום חדש של גלידה חלבית עשויה עם 100% חלב דשא אורגני ממקור בר-קיימא.

"חשוב שיהיו אפשרויות לכל האנשים, כי כולם רוצים להיטיב עם כדור הארץ", אמר קרפ. "כל אחד רוצה לעשות את שלו. אבל לא כולם רוצים לוותר על מוצרי חלב."

קרפ שם לב שחברות גלידות חלב רבות משיקות זנים צמחיים תוך שימוש במרכיבים מעובדים יותר מדי, וכינה אותם "סינתטיים". בזמן שצרכנים ניסו את הזנים החדשים האלו, נתוני המכירות לימדו שהם לא הצליחו במיוחד. לדברי קרפ, נראה שהצרכנים רוצים גלידה חלבית איכותית יותר - כזו עם פחות מרכיבים מעובדים, שהגיעו מפרות שטופלו באופן אנושי וגדלו באופן בר קיימא.

מכיוון שהגלידה החלבית החדשה היא סופר-פרמיום, העלות לכל 14 אונקיית ליטר גבוהה בהרבה מהעלות של מותגי גלידה אחרים. לפיכך המחיר המומלץ לצרכן הוא 8.99 דולר לכל אחד. בטעמים החדשים: בצק עוגיות, בליץ של חמאת בוטנים, קראנץ' פאדג' אגוזי לוז, לחם תות לימון, בננה קרמל פלמבה, נירוונה מפולי וניל ואופוריה שוקולד.

 


מקור: www.fooddive.com

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן