מגה מזון
ניוזלטר מגה מזון
מגה מזון גיליון 12
לעמוד קודם

משקה קנאביס

05/04/2022
זמן קריאה: 1.5 דק'

ג׳ונס סודה, חברת המשקאות שמפורסמת בזכות הסודה בטעמים שלה, מתכננת השקה אגרסיבית של המותג החדש שלה, מרי ג'ונס, משקאות המושרים בקנאביס. החברה מצהירה באופטימיות שהמותג החדש עשוי להאפיל על כל המכירות של החברה בתוך כמה שנים.

המוצרים החדשים של ג'ונס, המיועדים לקהל בוגר, מכסים שלוש קטגוריות: משקאות מוגזים, סירופים ומסטיקים. המשקאות המוגזים יוצגו לראשונה בארבעת הטעמים הפופולריים ביותר של החברה: בירה שורש, ברי לימונדה, תפוח ירוק וקרם תפוזים עם עשרה מיליגרם של קנאביס לבקבוק של 12 אונקיות, ו-100 מ"ג קנאביס לפחית של 16 אונקיות. הסירופים, שיש בהם 1,000 מ"ג קנאביס לבקבוק של 4 אונקיות, מיועדים כתוספת למאכלים או משקאות.

החברה מתכננת להשיק את מוצרי הקנאביס שלה בקליפורניה ב-1 באפריל, תאריך מעניין, ומקווים שלא יתפסו את ההשקה כבדיחת האחד באפריל. עד כה אישרו 37 מדינות בארצות הברית מריחואנה לשימוש רפואי. 18 מדינות חוקקו חקיקה להסדרת קנאביס למטרות לא רפואיות.

השקה מוצלחת של משקאות ומוצרי מאכל מוזלפים בקנאביס עשויה בסופו של דבר להאפיל על המכירות בקו הסודה האייקוני של ג'ונס בתוך שנים ספורות, אומרים בחברה. בשנה שעברה רשמה ג'ונס הכנסות של 14.8 מיליון דולר, עלייה של 24% מהשנה הקודמת. ג'ונס מתכננת הרחבה אגרסיבית של מרי ג'ונס, ומצפה שהמותג יימכר בכל השווקים שבהם קנאביס פנאי חוקי בשנה הקרובה.

מכיוון שקנאביס עדיין לא חוקי ברמה הפדרלית, פפסיקו וקוקה קולה נמנעו ממשקאות שמערבים קנאביס. גורמים בתעשייה מסבירים, כי החברות הגדולות מבינות שזה רק עניין של זמן עד שהמריחואנה תעבור לגליזציה לאומית בארצות הברית, והן ממצבות את עצמן. בהתחשב בגודלה של תעשיית המשקאות, זה באמת אומר שיש יתרון עצום לקנאביס במונחים של הפיכתו למשקה.

 


מקור: www.fooddive.com

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן