מגה מזון
ניוזלטר מגה מזון
מגה מזון גיליון 18
לעמוד קודם

דוריטוס דואגת לבריאות הנפש של הצרכנים

07/08/2022
זמן קריאה: 1 דק'

מותג החטיפים דוריטוס (Doritos) בבעלות פפסי (Pepsi) אוסטרליה, הודיע על שיתוף פעולה עם עמותת ReachOut הפועלת בתחום בריאות הנפש, שמטרתו לעודד צעירים לדבר על רגשותיהם ולפנות, בעת הצורך, למוקדי תמיכה.

דוריטוס ציינה כי לתפישתה, צרכנים מעוניינים לראות חברות שמתגייסות לקידום נושאים חברתיים. במסגרת הקמפיין, אריזת החטיפים של דוריטוס קיבלה קוד QR שמוביל לשאלון שחובר במיוחד על ידי העמותה. השאלון של ReachOut  עוזר לבני נוער לאבחן את מצבם הנפשי ומעודד אותם, אם נדרש, לפנות לקבלת עזרה. מנהל מחלקת המכירות של פפסי ונדיטה פנדי (Vandita Pandey) התייחסה לשיתוף הפעולה: "המותג שלנו תמיד תמך בביטוי עצמי אמיץ. אנחנו רוצים שאנשים ירגישו בנוח ויכלו להיות בדיוק מי שהם רוצים להיות". עוד היא ציינה כי הדור הצעיר פגיע וחשוף לבעיות נפשיות והמצב אף החמיר בשנתיים האחרונות בשל מגפת הקורונה.

 


מקור: www.bakeryandsnacks.com

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן