דוריטוס דואגת לבריאות הנפש של הצרכנים
מותג החטיפים דוריטוס (Doritos) בבעלות פפסי (Pepsi) אוסטרליה, הודיע על שיתוף פעולה עם עמותת ReachOut הפועלת בתחום בריאות הנפש, שמטרתו לעודד צעירים לדבר על רגשותיהם ולפנות, בעת הצורך, למוקדי תמיכה.
דוריטוס ציינה כי לתפישתה, צרכנים מעוניינים לראות חברות שמתגייסות לקידום נושאים חברתיים. במסגרת הקמפיין, אריזת החטיפים של דוריטוס קיבלה קוד QR שמוביל לשאלון שחובר במיוחד על ידי העמותה. השאלון של ReachOut עוזר לבני נוער לאבחן את מצבם הנפשי ומעודד אותם, אם נדרש, לפנות לקבלת עזרה. מנהל מחלקת המכירות של פפסי ונדיטה פנדי (Vandita Pandey) התייחסה לשיתוף הפעולה: "המותג שלנו תמיד תמך בביטוי עצמי אמיץ. אנחנו רוצים שאנשים ירגישו בנוח ויכלו להיות בדיוק מי שהם רוצים להיות". עוד היא ציינה כי הדור הצעיר פגיע וחשוף לבעיות נפשיות והמצב אף החמיר בשנתיים האחרונות בשל מגפת הקורונה.
מקור: www.bakeryandsnacks.com