מגה מזון
ניוזלטר מגה מזון
מגה מזון גיליון 20
לעמוד קודם

מלכודת בירה ליתושים

18/08/2022
זמן קריאה: 1 דק'

קיץ הוא העונה למה שנקרא "מלכודת צמא". אם אתם לא מכירים את המושג, נסביר שמדובר בביטוי שמגדיר תמונה ברשתות חברתיות שאמורה למשוך תשומת לב. כמו תמונות מחדר כושר או מחוף הים. התמונות מדברות אל עוקב של רשתות חברתיות ש"צמא" לתוכן כזה.

חוץ מזה קיץ הוא לגמרי תקופה של יתושים. מותג הבירה קורס לייט (Coors Light) יצר מלכודת צמא במובן המילולי - גאדג'ט שעוזר למשוך ולתפוס את מוצצי הדם הקטנים והמעצבנים האלה.

מלכודת הצמא (Thirst Trap) של קורס היא משפך שמתחבר לפחית בירה (עם עדיפות לבירת קורס לייט) ותופס את היתושים בתוך הפחית. יש גם מיתוג של קורס על המשפך עצמו, ככה שהיתושים יידעו מי בדיוק עומד מאחורי כל זה.

קורס כבר יצאה במהלך שיווקי שמבוסס על משחק מילים. שחקן הפוטבול פטריק מהומס, קווטרבק של קבוצת קנזס סיטי צ'יפס (Kansas City Chiefs), שיתף פעולה עם מותג הבירה כפרזנטור של פנס שקיבל את השם Coors Light - משחק מילים שמבוסס על אחד הפירושים של המילה light - כשם הבירה - כ"פנס".

לפי החוזה שהשחקנים חתומים עליו מול הליגה, אסור להם לפרסם משקאות אלכוהוליים, ומהומס הצליח להתחמק מהעבירה בדרך מקורית.

מלאי של "מלכודת צמא" כבר נמכר מהאתר של קורס, אך עדיין אפשר להשיג אותה באתרי מכירות כגון איביי (Ebay). מחיר המלכודת מגיע ל-125 דולרים.

 


מקור: magazine.promomarketing.com

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן