מגה מזון
ניוזלטר מגה מזון
מגה מזון גיליון 41
לעמוד קודם

סדרת ממרחים לחיצים של מרינה

03/08/2023
זמן קריאה: 2 דק'

חברת מרינה פטריות חברה לאחרונה לחברת תמרה רטבים עשבי תיבול מדבר מעין יהב מתוך תפיסה שבבסיסה ערך המקיים את הקשר הרציף מהחווה לשולחן - Farm to table. לחברות DNA ערכי משותף להשקה של סדרת ממרחים המיוצרים מעשבי תיבול, ירקות ופרי טרי.

לאחר עבודת מחקר וניסיונות, תושק לראשונה סדרת ממרחים בבקבוקים לחיצים למריחה נוחה לכל שימוש - כריך, תבשיל ולצד כל מנה במטבח.

בקצות הצנצנות נותר תמיד מעט ממרח. הבקבוק הלחיץ החדש עוצב בגודל כף יד ובכמות שמאפשרת לטריות הממרח להישמר. הבקבוק תוכנן למנוע מגע בכפית או באצבע. הוא סגור הרמטית עם שסתום לחיץ שאינו מאפשר חמצון, ומספק שליטה על הכמות הנצרכת בכל שימוש.

בסדרת הממרחים שלושה מוצרים מובילים, שבהתאם לסקר העדפות של הצרכן הישראלי, נמצאו כמוצרי חובה בכל בית כמעט: אריסה בחריפות מעודנת, ממרח לימון כבוש וממרח פסטו בזיליקום איטלקי.

בראש חברת מרינה פטריות עומד רמו בן שושן, מייסד ומנכ"ל החברה. למרינה ידע וניסיון רבים בגידול ושיווק של פטריות, עשבי תיבול טריים, ירקות למיניהם ומוצרים מוגמרים.

את תמרה רטבים מוביל זה 25 שנה דקל הראל. תמרה מתמחה בייצור רטבים וממרחים לשוק המקצועי והמוסדי. על מלאכת הייצור יופקד מפעל עשבי תיבול מדבר עין יהב שהוקם על בסיס החזון של שני השותפים, רמי שדה, אגרונום במקצועו ובעל משק חקלאי לעשבי תיבול מהגדולים בערבה (בזיל, נענע, כוסברה, שמיר, סלרי, חסה ועוד), ודקל הראל.

החזון היה לשלב יכולות ולייצר מוצרים ייחודיים בעלי טריות, איכות וערך מוסף ללקוח. המפעל פועל כבר כשלוש שנים ומייצר סדרה של ממרחים ומחיות על בסיס ירק טרי בטכנולוגיה מתקדמת של שטיפת הירק והפיכתו למוצר מוגמר בתהליך אוטומטי לחלוטין כמעט.

על בסיס נוסחה ייחודית ומשופרת, יוצר מוצר נוח וידידותי לכל משתמש - מילד צעיר ועד קשיש, השומר על טריותו, לא מלכלך כלים במטבח, מתאים לנסיעה ולפיקניק והכי חשוב - טעים. מוצע לשלב בכל כריך, עם גבינה או פסטרמה, טונה, ירקות קלויים או טריים, כתוספת טעימה, צבעונית ונוחה לכל סלט או מנה.

"השילוב שיצרנו בסדרת הממרחים החדשה הוא הנגשה אידיאלית של מוצרים קיימים בשוק בגרך ידידותית, בריאה וטרייה. בסיס החיבור הוא מקצועי, על בסיס חקלאות, תעשייה וטכנולוגיה ישראלית מתקדמת ופורצת דרך, בין חברות שמחפשות פיתוחים וחידושים לטובת הצרכן הישראלי שאוהב אוכל טוב ומוצרים איכותיים", ציין רוני סופר, סמנכ"ל השיווק של מרינה.

מחיר מומלץ לצרכן: 18.90 ₪ ליחידה באריזה של 380 גרם. המוצרים ישווקו בקרוב ברשתות השיווק המובילות.

 

הסדרה הלחיצה החדשה מבית מרינה. צילום: אייל קרן

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן