ל-Biscuiteers ו-בריג'רטון קולקציה בלעדית
חברת הביסקוויטים Biscuiteers השיקה קולקציה חדשה ובלעדית בהשראת השפע והקסם של עידן ריג'נסי, כפי שמתואר בסדרה הפופולרית ברידג'רטון של נטפליקס. שיתוף הפעולה הזה עם שונדלנד ונטפליקס כולל 13 עיצובי ביסקוויטים בטעם לימון הזמינים הן באינטרנט והן בחנות. אפשר לשלוח את המעדנים האלו לכל העולם, לפיכך הם נגישים למעריצי ברידג'רטון ברחבי העולם.
כל עיצוב ביסקוויטים מכיל את האסתטיקה היוקרתית של עידן ריג'נסי. מהצללית האייקונית של ליידי וויסלדאון ועד למורכבויות המפורטות של הפאה של המלכה שרלוט, הקולקציה מציגה אומנות מוקפדת.
תהליך היצירה החל בסקיצות דיגיטליות, תוך התקדמות בשלבי המתאר, ההצפה והפירוט לכל ביסקוויט. לאחר מכן יוצרה סדרה של דגימות פיזיות כדי לשכלל את העיצובים. הקולקציה הסופית לוכדת את תמצית העולם המפואר של ברידג'רטון, ומאפשרת למעריצים להתמכר לחלק מהאלגנטיות של הסדרה.
שותפות זו מסמנת את שיתוף הפעולה הראשון של Biscuiteers עם סדרת טלוויזיה, המדגישה את יכולתו של המותג לנצל רגעים תרבותיים בעלי משמעות. הארייט הייסטינגס, מייסדת ומנהלת של Biscuiteers, הביעה את התלהבותה מהפרויקט: "זו השותפות הראשונה שלנו בטלוויזיה, והסגנון והשפע של ברידג'רטון לא יכולים להיות מושלמים יותר כהשראה לקולקציה הזו - יישור מושלם שחוגג בידור, מסורת וסגנון בהשראה בריטית. שותפות המותג שלנו היא סינרגיה אסטרטגית שתשמח את כל מעריצי ברידג'רטון. על ידי שילוב הפיתוי העולמי של הסדרה עם אמנות הביסקוויטים, אנו מקווים להגיע לקהל חדש לגמרי עם המותג שלנו."
קולקציית ברידג'רטון מוצגת בפח האספנות המאויר ביד של Biscuiteers ומחירה 59.95 פאונד. אוהדים יכולים לרכוש את הביסקוויטים המפוארים האלה באינטרנט ובחנות. העיתוי של המהדורה עולה בקנה אחד עם הציפייה לחזרתה של ברידג'רטון לעונה 3 בשנת 2024. העונה החדשה מחולקת לשני חלקים. החלק הראשון הוקרן בבכורה ב-16 במאי 2024, ואחריו החלק השני, ב-13 ביוני 2024, בנטפליקס.
ללהוטים להכניס טעם של אלגנטיות ריג'נסי לבתיהם, הקולקציה זמינה לרכישה כאן