שלוש מגמות מפתח מתערוכת NRA 2024
תעשיית המזון-הרחק-מהבית התכנסה בשיקגו מ-18 במאי עד 21 במאי בתערוכת איגוד המסעדות הלאומי NRA 2024. האירוע, שהתקיים ב-McCormick Place, סיפק פלטפורמה לדגימת מוצרים, לפגישות אישיות ולתובנות לגבי הטרנדים המובילים שמעצבים את תעשיית שירותי המזון. השנה, טכנולוגיה מתפתחת, נוחות ומשקאות קרים היו הנושאים הבולטים.
אוטומציה וטכנולוגיה מתפתחת
אוטומציה, בינה מלאכותית ורובוטיקה תפסו את מרכז הבמה ב-NRA 2024, ומשקפים את המעבר של התעשייה לעבר יעילות וחדשנות מוגברת.
רובו-קוק הדגימה זרועות רובוטיות אחוריות, והראתה כיצד המכשירים הבלתי מאוישים יכולים להפעיל טיגונים עמוקים ורשתות, ובכך לשחרר את הצוות למשימות אחרות. התקדמות טכנולוגית זו מוכנה לחולל מהפכה בתפעול המטבח, לייעל את הקצאת העבודה ולהגביר את הפרודוקטיביות.
Raydiant Technologies, ספקית תוכנה, הדגישה את השלטים הדיגיטליים הדינמיים שלה. אפשר להתאים את השלטים האלו בזמן אמת כדי לתת מענה לרמות המלאי ולשפר את הגמישות התפעולית. Raydiant הציגה גם מערכת זיהוי מבוססת בינה מלאכותית המציעה עסקאות של ארוחות ממוקדות המבוססות על הפרופיל הדמוגרפי של הלקוחות. לדוגמה, כאשר ילד עומד מול המסך, התצוגה עשויה להציג אפשרות לארוחה של ילד, להתאים אישית את חוויית האוכל ולאפשר הגדלת מכירות.
Middleby Corp ו-pointofsale.cloud הציגו קיוסק ומערכת לוקרים למזון שנועדה לייעל את תהליכי הזמנת המזון והאיסוף. הגדרה זו מאפשרת הזמנת מזון יעילה. ארוחות בקופסאות נעולות ייעודיות לחימום שייאספו מאוחר יותר, ופתרון שעשוי להפחית במידה רבה את עלויות העבודה ולשפר את יעילות השירות.
דגש בנוחות
נוחות הייתה נושא קריטי ב-NRA 2024, עם חידושים רבים שנועדו לשפר את חוויית הלקוח והיעילות התפעולית. פתרון הקיוסק וארונית המזון של Middleby ו-pointofsale.cloud הדגים מגמה זו על ידי תהליך הזמנה חלק שחוסך עבודה.
וונדר הציגה לראווה תנורי בישול מהיר מגוונים המסוגלים להכין מגוון מנות, החל בפיצה וכלה בסטייק ומק-אנד-צ'יז. חדשנות זו תומכת בקונספט בסגנון אולם אוכל שבו סוגי מטבח מרובים זמינים לסעודה, למשלוח או לאיסוף, בהתאם להעדפות הצרכנים ולדגמים התפעוליים המגוונים.
נסטלה פרופשיונל הדגישה גם פתרונות נוחים לחלק האחורי של הבית, כולל לחמי גורמה שטוחים ומנות מק-אנד-צ'יז צ'דר לבן של Stouffer. אפשרויות קלות לשימוש אלו מאפשרות למפעילי מסעדות לספק ארוחות באיכות גבוהה בזמן הכנה מינימלי, תוך מענה לדרישה הגוברת למהירות ולאיכות בשירות המזון.
משקאות קרים
משקאות קרים הוצגו באופן בולט ב-NRA 2024 והדגישו את חשיבותם הגוברת בתעשיית המסעדנות. יצרנית משקאות האנרגיה Celsius אירחה בר פופ-אפ שהציע פחיות של המוצר המיוחד שלה וקוקטיילים. מצגת זו הדגימה דרכים חדשניות למפעילי מסעדות ליצור משקאות שמושכים ומשמרים לקוחות.
גם Coca-Cola Co ו-PepsiCo השפיעו עם הדוכנים שלהן, שהציגו אסטרטגיות שיווק דיגיטליות וטעמים ומותגים חדשים. מאמצים אלה הדגישו את היוזמות של החברות להישאר רלוונטיות עם הדורות הצעירים, תוך שימת דגש בתפקיד החדשנות והשיווק בשמירה על נאמנות המותג.
מותג המשקאות המוגזים Poppi הציג ניסוחים ייחודיים המשלבים מיץ פירות, חומץ תפוחים ופרה-ביוטיקה אינולין. גישה מודעת זו לבריאות במשקאות מוזגים תואמת את המגמות הנוכחיות של הצרכנים לקראת אפשרויות של משקאות בריאים יותר ומציעה אלטרנטיבה מרעננת התומכת ברווחה הכללית.
סיכום
תערוכת איגוד המסעדות הלאומי לשנת 2024 הדגישה מגמות מפתח שאמורות לעצב את עתיד תעשיית שירותי המזון. מאוטומציה וטכנולוגיה מתקדמת ועד נוחות משופרת ומשקאות קרים חדשניים, NRA 2024 הציגה את המחויבות של התעשייה לחדשנות ולשביעות הרצון של לקוחות. ככל שהמגמות האלו ממשיכות להתפתח, הן מבטיחות לקדם את התעשייה ולהציע הזדמנויות ואתגרים חדשים למפעילי מסעדות וספקים כאחד.