מותג סביבתי חדש של נסטלה
חברת המזון הבינלאומית נסטלה (Nestle), שמתמקדת בייצור מאכלים ומשקאות מתוקים, מוצרי חלב ועוד, משיקה סדרת שוקולד חדשה שרכיביה ממקורות בריאים וידידותיים לסביבה. מותג הממתקים החדש יהיה זמין לרכישה בשדות תעופה ברחבי העולם כבר הקיץ.
השוקולד מיוצר מקקאו שקיבל אישורים סביבתיים של "איגוד יערות הגשם" (Rainforest Alliance). פולי הקקאו מגיעים ממקורות המאושרים על ידי תוכנית הקקאו של נסטלה (Nestle Cocoa Plan). הדאגה לסביבה וייצור לפי עקרונות בני-קיימה נהפכו לעקרונות מרכזיים בקרב חברות מזון ותאגידים גדולים. בדרך זו הם מחפשים הזדמנויות נוספות להתחבר לצרכן. סיבה סביבתית חשובה נוספת לאותן חברות ותאגידי מזון היא האפשרות להפחית את טביעת הפחמן המזיקה.
נסטלה בחרה להכריז על מותג השוקולד החדש בדיוק בחופשות הקיץ. מטיילים רבים עוברים בדרכם ליעדי נופש בחנויות דיוטי פרי ובדוכני מתנות בשדות תעופה. נסטלה ממקדת את מאמצי השיווק שלה בשדות תעופה בשביל לנצל את ההזדמנות ולחשוף כמה שיותר לקוחות מכל העולם למטרות הסביבתיות שלה. מבחינה מסחרית, זה הרבה יותר משתלם מהתמקדות במדינה אחת ספציפית או בכמה מדינות.
מחקרים וסקרים מלמדים, כי הביקוש למוצרי מזון בריאים וידידותיים לסביבה עולה במידה רבה בשנים האחרונות. גם בתחום הטיולים, הדאגה לסביבה צוברת פופולריות באפן מגמתי. לפי סקרים, 71% מהמטיילים מודים כי האג'נדה בנושא קיימות ובריאות הסביבה משפיעה על קבלת ההחלטות שלהם.
השוקולד החדש של נסטלה יימכר באריזות נייר הניתנות למיחזור. נסטלה כבר מיישמת שיטה זו של תחליפי אריזה בני-קיימה במוצרים אחרים שלה כגון חטיפי השוקולד סמארטיז (Smarties). אורה סנצ'ס (Aura Sanchez), ראש אגף השיווק במחלקת הטיולים של נסטלה, מסבירה: "אנחנו משתמשים במיתוג חכם וקריאטיבי ומספקים מידע שקוף ואמין על פולי הקקאו שמרכיבים את השוקולד החדש. גישה זו מאפשרת לנו להעלות את המודעות לחשיבות של הדאגה לסביבה. נסטלה מראה כי היא מתחשבת בטבע ובבריאות של לקוחותיה."