מגה מזון
ניוזלטר מגה מזון
מגה מזון גיליון 72
לעמוד קודם

משקאות הידרציה מהצומח לספורטאים

01/09/2024
זמן קריאה: 1.5 דק'

מייסד דיירינג, רוס מקיי, השיק חברת משקאות חדשה, Cadence, בשיתוף עם מועדוני כושר, כדי למשוך צרכנים בעלי מודעות לבריאותם.

שוק משקאות ההידרציה תופס תאוצה בשנת 2024 עם מותגים כגון Gatorade Water של פפסיקו ו-BodyArmor Flash I.V של קוקה-קולה. בזמן שהקטגוריה מתמלאת בשחקנים חדשים, חלוץ מתחום הבשר מהצומח מאמין שמשקה האלקטרוליטים החדש שלו יבלוט.

Cadence, משקה הידרציה מוכן לשתייה המיוצר עם מלח ומועשר באלקטרוליטים, הושק ביולי השנה ומיועד לספורטאים. רוס מקיי, שחקן טניס מקצועי לשעבר, שהיה המייסד והמנכ"ל של חברת הבשר מהצומח דיירינג, אשר שוויה 325 מיליון דולר, פרש מתפקידו מוקדם יותר השנה.

המשקה מורכב ממי מעיין, נתרן כלוריד, מגנזיום לקטט, אשלגן שמקורו בלימונים איטלקיים וממתיק סטיביה. מקיי מאמין, כי הגישה של תווית נקייה ללא קלוריות תבלוט בהשוואה למוצרים אחרים בשוק ההידרציה. המוצר זמין ישירות לצרכן.

שותפו להקמה, ג'ורג' היטון, יזם שמגיע ממותג הלבוש הבריטי Represent, אמר כי צרכנים בעלי שגרת אימון קבועה ייהנו מהמשקה החדש. "כאשר הבנתי שאין שום מוצר בשוק שעונה על דרישותיי ללא תוספת מרכיבים שאינם רצויים כגון קפאין וסוכר, החלטתי לייצר משהו שיכול להציע הכול," הצהיר היטון.

האסטרטגיה המרכזית של Cadence היא לפנות ישירות לקהל היעד באמצעות שיתוף פעולה עם מכוני כושר ומותגי אירוח כגון רשת המלונות היוקרתית Soho House. מקיי ציין, כי משפיעני כושר ב-TikTok מקדמים בחודשים האחרונים משקאות המבוססים על מלח, וממליצים עליהם כדרך לכבות את הצמא אחרי אימון קשה.

מקיי, שמגיע מגלזגו, שיחק בעבר טניס מקצועי במדינתו. הוא אמר כי ניסיון זה העניק לו הבנה לגבי סוג המשקה שעשוי לסייע לספורטאים לשפר את ביצועיהם.

הניסיון של מקיי ב-Daring סיפק לו תובנות לגבי השקת מוצר בקטגוריה טרנדית. הוא הכיר בירידה במכירות של קטגוריית המזון מהצומח בשנתיים האחרונות, אך מאמין שתחום משקאות ההידרציה ימשיך לצמוח והצרכנים ימצאו הזדמנויות שימוש חדשות, כגון ספורטאים. "כמו כל תעשייה, ייתכן שיבוש. פורמט הפחית שונה מאוד," אמר מקיי, ונזכר כי היה משקה בפחית של קוקה-קולה לצריכה אחרי אימון, למרות שזה לא היה משקה בריאותי בגלל האריזה שלו. "Cadence הוא מוצר אסתטי מאוד", הוסיף מקיי.

מקיי אמר עוד, שהמותג אינו מתמקד כרגע בהשקה בקמעונאות אלא שואף ליצור קהל אוהדים בקהילות הספורטאים. "קמעונאים מסורתיים אינם מאפשרים הזדמנות לחינוך כמו חדר כושר, שבו אפשר שיהיו צרכנים מגוונים יותר," אמר מקיי.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן