עוגיות בהשראת סרט סופרמן
חברת קיבּלר (Keebler), בשיתוף עם חברת ההפקה והצילום הבינלאומית האחים וורנר (Warner Bros.), השיקה מהדורה מוגבלת של עוגיות Fudge Stripes בטעם חדש, כחלק מקידום סרט הקולנוע הקרוב של DC Studios - סופרמן. לעוגיות, שמשווקות בשם Strong Berry Fudge Stripes, טעם פירות יער עם ציפוי פאג' (שכבת ציפוי מתוקה ורכה מתערובת סוכר) בטעם פירות יער, והן מעוצבות בארבעה דגמים בהשראת סופרמן, כולל סמל ה־S המפורסם שייחשף בעיצובו החדש בסרט הקרוב.
קים תומאס (Kim Thomas), מנהלת המותג הבכירה בחטיבת העוגיות של פררו (Ferrero), מסרה: "אנחנו שמחים להציג את הטעם החדש שמתכתב עם יציאת הסרט ומציע חוויה ממותגת ומהנה למעריצים ולמשפחות."
העוגיות משווקות ברחבי ארצות הברית במחיר מומלץ של 4.80 דולר לחבילה. על גבי האריזה מופיע קוד QR שמפנה לפלטפורמה הדיגיטלית של קיבּלר Open for Magic, שם אפשר להשתתף במשחק אינטראקטיבי בסגנון סופרמן ולזכות בזוג כרטיסי קולנוע של Fandango בשווי 30 דולר. ההגרלה נפתחה ב־1 ביוני וכפופה לתנאים המלאים.
הסרט החדש בסדרת הפעולה המפורסמת סופרמן, שנכתב ובוים על ידי ג'יימס גאן (James Gunn), יעלה לאקרנים בבריטניה ב־9 ביולי 2025, ובארצות הברית - ב־11 ביולי, בהפצת Warner Bros. Pictures.
מותגי מזון ברחבי העולם ממשיכים להשיק מהדורות מיוחדות בהשראת סרטים על גיבורי־על. חברת ג'נרל מילס (General Mills) למשל הציגה דגני בוקר בעיצובים בהשראת הסדרה "הרביעייה המופלאה" (Fantastic Four), כולל חטיפי Cheerios ו-Cocoa Puffs במהדורות מיוחדות. Pop-Tarts החזירה את טעם האוכמנייה המקורי לאחר שש שנים, עם עיצובים בהשראת הדמויות מהסרט. חברת הרטבים הבינלאומית היינץ (Heinz) הציעה ללקוחות קטשופ וחרדל בעיצוב גיבורי העל דדפול (Deadpool) ווולברין (Wolverine). דוגמאות אלו ורבות אחרות מלמדות כי השילוב בין קולינריה לתרבות הפופ נהפך לדרך יצירתית למשוך קהל מעריצים רחב.