מגה מזון
ניוזלטר מגה מזון
מגה מזון גיליון 96
לעמוד קודם

מונדלז משקיעה באריזות קומפוסטבליות

16/07/2025
זמן קריאה: 0.5 דק'

מונדלז (Mondelēz), היצרנית של עוגיות אוראו, משקיעה בחקלאות מתחדשת ובקיימות בשעה שירידות במכירות דוחפות חברות מזון אחרות לבחון מחדש את מחויבויותיהן לאקלים ולחדשנות. חברות המזון שוקלות מחדש את מחויבותן לתחומים אלו בשל ירידה במכירות ושינויים במדיניות הממשלתית.

כך למשל, General Mills סגרה את זרוע ההשקעות שלה במרס האחרון כדי להתאים את האסטרטגיה שלה "לאופן שבו אנו פועלים לצמיחה חדשה." גם פפסיקו צמצמה לאחרונה את ההיקף של חלק מיעדי האקלים שלה כדי לאזן בין שמירה על רווחיות לבין השגת יעדים סביבתיים.

Mondelēz עצמה ביצעה שינויים במחויבויות שלה לתחום הקיימות והחדשנות, כולל התאמות באופן שבו היא מבצעת השקעות דרך זרוע SnackFutures. היא הצטרפה לחברות מזון גדולות אחרות בפרישה מיוזמת U.S. Plastics Pact, שנועדה לאחד חברות גדולות בהתחייבות לשיפור הקיימות של אריזות.

חברת קליף בר ובעלת מותג הביסקוויטים belVita דיווחה על ירידה של 12% בפליטות גזי החממה שלה בשנת 2023 לעומת 2018. היא ציינה התקדמות במטרות הקיימות שלה הקשורות לאופן ה של גידול חומרי הגלם ולפליטות ממפעליה. עם זאת החברה הודתה בקשיים שהיא נתקלת בהם בהפחתת השימוש בפלסטיק בתולי. "למרות שאנו מאמינים שיש לנו צבר פרויקטים חזק לשנת 2025, אנו צופים אתגרים בתחום אספקת חומרים חדשים ואתגרים טכניים במימוש פתרונות חדשים", נכתב בדוח.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן