מגה תעשיות
אירועים ותערוכות
אירועים ותערוכות בארץ
לעמוד קודם

זוכי תחרות השירות של המי"ל לשנת 2022

13/07/2022
זמן קריאה: 2.5 דק'

כנס השירות וחוויית הלקוח השנתי של ישראל, אשר מתקיים מדי שנה על ידי המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), התקיים ב-4 ביולי 2022. בכנס הוכרזו החברות הזוכות בתחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח לשנת 2022. אלו חברות אשר ביצעו מהלכים פורצי דרך לשיפור השירות בקטגוריות למיניהן.

באירוע נכחו קרוב ל-1,000 משתתפים מעולם השירות וחוויית הלקוח, ונציגים בכירים מארגונים מובילים במשק הישראלי. טקסי ההכרזה על הזוכים בקטגוריות התקיימו לצד הרצאות מקצועיות של דוברים בכירים ותכנים חדשניים שכללו Case Studies, מגמות ושיטות לשיפור חוויית הלקוח.

בקטגוריית השירות כשותף אסטרטגי זכתה במדליית זהב ביטוח ישיר עם המהלך "שירות בהילוך מהיר". במדליית כסף זכתה גולן טלקום, ומדליית הארד ניתנה למי עדן ואיכילוב.

בקטגוריית הטכנולוגיה בשירות השירות זכתה במדליית הזהב אלקטרה מוצרי צריכה עם המהלך "טכנאי בקליק". מדליית הכסף ניתנה למכבי שירותי בריאות, ומדליית הארד ניתנה ללאומית ומנורה מבטחים.

בקטגוריה חוויה ושירות לעובד זכתה במדליית הזהב קבוצת ח.י עם המהלך "חניתה". את מדליית הכסף קיבלה התעשייה האווירית.

במדליית הזהב בקטגוריה פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח ניתנה למכבי שירותי בריאות עם המהלך "מסע חוצה גבולות". את מדליית הכסף קיבלה CAL כרטיסי אשראי.

בקטגוריית פשטות בשירות זכתה במדליית הזהב מנורה מבטחים עם המהלך "פשוט יותר ברגע האמת". מדליית הכסף ניתנה לקידר מבנים, ובמדליית הארד זכתה גולן טלקום.

בקטגוריה שירות בעידן קורונה זכתה במדליית הזהב אלקטרה מוצרי צריכה עם המהלך "מניהול משבר לשגרה מנצחת". את מדליית הכסף קיבלה גדות, ואת מדליית הארד - שטראוס מים.

בקטגוריה שירות במגזר הציבורי זכתה במקום הראשון עיריית ראשון לציון עם המהלך "לגעת בכל תושב ותושב". את מדליית הכסף קיבלו המרכז הקהילתי לבריאות נפש - אגד מרפאות.

תחרות מצוינות בשירות וחוויית לקוח מתקיימת מדי שנה על ידי המי"ל במטרה לקדם את תחום השירות ולהעלות את המודעות לחשיבותה של חוויית הלקוח. התחרות מתקיימת זו השנה ה-19 ברציפות, והיא פתוחה לארגונים אשר הובילו מהלכים פורצי דרך לשיפור השירות בשנים האחרונות. המהלכים המוגשים לתחרות מוערכים על ידי צוות שופטים על פי קריטריונים קבועים, והציון משוכלל עם סקרי שביעות רצון לקוחות בשיתוף חברת SQ.

מלבד הזוכים לעיל השתתפו בטקס ובתחרות השנה תדיראן, פרטנר תקשורת, יד שרה, המרכז הקהילתי לבריאות הנפש - אגד מרפאות יפו ועיריית ירושלים. כמו כן נכחו בכירים מהתעשייה.

הכנס הוא נקודת מפגש לכל העוסקים בעולמות השירות וחוויית הלקוח בישראל ולמנהלים בכירים במשק הישראלי, ונועד להעמיק את הדיון המקצועי ולספק פתרונות, כלים ותובנות חדשניים.

גלי קארינה שרי, מנהלת המרכז הישראלי לניהול, אמרה: "בעולם שבו המותג מתקשר עם הלקוח בנקודות מגע מרובות, ואנו הצרכנים מעוניינים לקבל שירות איכותי ומהיר כאן ועכשיו, תחום שירות הלקוחות נהפך למנוע צמיחה מרכזי של חברות רבות."

 

תמונות אווירה מכנס שירות וחוויית לקוח 2022. צילום: עידו רוזנטל

 

מימין: אלקטרה מוצרי צריכה. הזוכה בקטגוריות הטכנולוגיה בשירות השירות ושירות בעידן קורונה. צילום: עידו רוזנטל;  הזוכה בקטגוריית פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח - מכבי שירותי בריאות. צילום: עידו רוזנטל

 

מימין: הזוכה בקטגוריית השירות כשותף אסטרטגי - ביטוח ישיר. צילום: עידו רוזנטל; הזוכה בקטגוריית פשטות בשירות – מנורה מבטחים. צילום: עידו רוזנטל

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן