מגה תעשיות
אירועים ותערוכות
אירועים ותערוכות בעולם
לעמוד קודם

ביתן ישראלי ביריד התיירות בלונדון

08/11/2022
זמן קריאה: 1 דק'

ב-7 בנובמבר נפתח בלונדון יריד התיירות הבינלאומי הגדול בעולם, WTM. הביתן הישראלי ביריד, שהקים משרד התיירות, משתרע השנה על שטח של יותר מ-400 מ"ר. הביתן מעוצב בהתאם למדיניות השיווק של המשרד - על פי אזורים בארץ, חופים וים, מדבר, תל אביב, ירושלים, דת, היסטוריה, תרבות ועוד. בביתן הישראלי עשרות נציגים מטעם כ-50 חברות מתעשיית התיירות בישראל.

השנה הוחלט להיות ידידותיים לסביבה ולהמעיט בחומר מודפס. במקום חוברות מנייר, אפשר להוריד את חומרי השיווק באופן דיגיטלי באמצעות קוד QR.

בביתן אטרקציות מגוונות: מאכלים ישראליים שמבשל השף דן פלס (משחקי השף, ה-coal office) וטעימות יין ישראלי. המבקרים מקבלים במתנה יצירות ישראליות אותנטיות כגון חמסה מקרמיקה וזעתר.

בשלושת ימי היריד מתקיימות פגישות של צוות המשרד, ברשות סמנכ"ל השיווק, פיני שני, עם בכירים בתעשיית התיירות העולמית, בין היתר עם חברות תעופה, סיטונאים וארגוני סוכנים. בפגישות מוצגים הפוטנציאל המסחרי הקיים בתיירות לישראל וההטבות שמציע המשרד. המטרה העיקרית היא הגברת הנוכחות בערוצי המכר לישראל והרחבת מעגל אמצעי השיווק באנגליה בפרט ובאירופה בכלל.

זו השנה ה-43 שבה מתקיים יריד התיירות WTM ומשתתפים בו אלפי נציגים ממאות מדינות. צפויים לבקר בו עשרות אלפי אנשים, בהם אלפי אנשי תקשורת. ישראל משתתפת ביריד בלונדון כבר יותר מ-37 שנים.

מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר: "יריד התיירות בלונדון הוא היריד החשוב ביותר בתעשייה באירופה. לאחר שנתיים של קורונה, אנחנו עומדים בפני אתגרי שיווק חדשים ומתאימים עצמנו לשינויים שחלו בעולם התיירות. נגביר את הנוכחות של ישראל בערוצי המכר ונגדיל את אמצעי השיווק באנגליה בפרט ובאירופה בכלל."

 

מימין לשמאל: ביתן משרד התיירות ביריד בלונדון 2022 ; גזירת סרט ביריד בלונדון 2022. צילום: משרד התיירות

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן