מגה תעשיות
חדשות
חדשות טכנולוגיה
לעמוד קודם

INVNT.ATOM - חטיבת חדשנות דיגיטלית חדשה ממוקדת Web3

09/06/2022
זמן קריאה: 1.5 דק'

Global BrandStory Project של INVNT GROUP מרחיב את הנוכחות והיכולות הגלובלית שלו, ומשיק את חטיבת החדשנות הדיגיטלית הממוקדת Web3, INVNT.ATOM כדי לתמוך במותגים וארגונים בניווט, הפעלה ויצירת הזדמנויות חדשות לסיפורים בחזית הדיגיטלית.

צוות האסטרטגים, היוצרים ומומחי בניית הקהילה, שבסיסם בסינגפור, מתמחה בקמפיינים שמושקים קודם כל בדיגיטל, בטכנולוגיות פורצות וחוויות מותג מרתקות המכוילות לעידן החדש של Web3.

"המחויבות שלנו לסיפורי מותג ולחדשנות היא חסרת גבולות. אסטרטגיה, עיצוב וטכנולוגיה ממשיכים להניע את ה-Global BrandStory Project שלנו. הקמנו את INVNT.ATOM כדי לתמוך בלקוחות שלנו בזמן שהם חוקרים וממנפים את המהפכה הדיגיטלית המרגשת של Web3; להבטיח שהם יישארו רלוונטיים ויתקשרו עם הקהלים החשובים ביותר שלהם בעת שצצות הזדמנויות חדשות לספר סיפור. אנו שמחים לקבל את פני אלווין טאן, שמצטרף לצוות שלנו כדי להמשיך את ההתרחבות של הקבוצה ב-APAC, בדיווח ללאורה רוברטס, מנהלת ב-APAC", אמר סקוט קולת'ר, נשיא ומנכ"ל INVNT GROUP.

אלווין טאן מונה למנכ"ל INVNT.ATOM. טאן מצטרף ל-[INVNT GROUP] עם 20 שנות ניסיון בניהול בכיר באזור אסיה פסיפיק, החל מסטארטאפים בשלב מוקדם ועד לחברות טכנולוגיה גדולות עם תפקידים בגוגל, YouTube ולאחרונה וואווי. טאן היה גם יועץ של Goopal, חברת פינטק המניעה פרויקטים חדשניים של בלוקצ'יין באמצעות השקעה וחממה.

לאורה רוברטס מוסיפה, "אנו נרגשים לקבל את פני אלווין שיוביל את INVNT.ATOM והצוות הממוקד ב-Web3 ברמה עולמית שלנו בתחומי קריאייטיב, אסטרטגיה, ניהול פרויקטים, חשבונות ועיצוב למשפחת INVNT GROUP ההולכת וגדלה שלנו. אני התחלתי את דרכי בעסק הזה כחברת הצוות הראשונה ב-INVNT ב-2008. באותם ימים היינו ידועים אך ורק בשם INVNT, שצמחה לסוכנות גלובלית לסיפורי מותגים חיים. מאז, התפתחנו ל-Global BrandStory Project, הוספנו את Folk Hero, את משרד אסטרטגיית המותג שלנו, Meaning, את חברת ייעוץ הביצועים והתרבות שלנו, HEVĒ, אולפן התוכן הדיגיטלי שלנו, INVNT Higher Ed התומך במכללות ואוניברסיטאות ברחבי העולם, ועכשיו את INVNT.ATOM, חטיבת החדשנות הדיגיטלית הממוקדת ב-Web3 שלנו, המובילה את לקוחותינו לעתיד של מעורבות במותג והקהילה הגלובלית".

"אני מצטרף ל-INVNT GROUP בתקופה קריטית בהתפתחות האסטרטגית של Global BrandStory Project. עם התמקדות בהפיכה לסוכנות סיפורי המותג הטובה ביותר בעולם, ההשקה של INVNT.ATOM לא יכלה להגיע בזמן טוב יותר. אנו חיים בעולם המשתנה במהירות ומתפתח ללא הרף. יותר מתמיד, מותגים וארגונים צריכים להתחבר לצרכנים ולקהלים שלהם, בדרכים משמעותיות, אותנטיות ומרתקות. אנחנו כאן כדי לעשות את זה ב-INVNT.ATOM, ואני גאה להוביל את הצוות הזה לעידן הגדול הבא של סיפורי מותג, תוך מינוף כל מה שנוגע ל-Web3", אמר אלווין טאן, מנהל INVNT.ATOM.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן