מגה תעשיות
חדשות
חדשות מדיקל
לעמוד קודם

קופ"ח מאוחדת ומטריקס הקימו מערכת לאיתור ומיפוי לקוחות הקופה אשר פונו מבתיהם

22/02/2024
זמן קריאה: 1.5 דק'

מלחמת חרבות ברזל, הביאה איתה אתגר חדש עבור קופות החולים שנדרשו להמשיך בטיפול רציף בקרב לקוחותיהם שהתפנו מבתיהם, ומתגוררים בבתי מלון, מתארחים אצל קרובים או בדירות שכורות ברחבי הארץ. כדי למפות את הצרכים החדשים של לקוחות מאוחדת, שהשתנו בין לילה בעקבות המלחמה, פנתה הקופה לחברת מטריקס כדי לסייע בפרויקט בזק, שמטרתו ליצור קשר עם לקוחות הקופה שפונו מבתיהם. הפרויקט עשה שימוש במערכת השירותים הפרואקטיביים שמציעה הקופה ללקוחותיה, על מנת לפנות למי שרישום מקום מגוריו נמצא באזור העימות וביקשה לשמוע מהם באופן ישיר על מקום מגוריהם הנוכחי ולהבין מהם מה שירותי הבריאות להם הם זקוקים בימים אלה.

לשם כך, פיתחו מומחי מטריקס פינטק ודיגיטל כלים שימפו את ערוץ התקשורת המתאים ביותר לפניה ללקוחות הקופה המפונים, ולאחר שהמערכת שלפה רשומות של למעלה מ- 50,000 בתי אב, קיבל כל ראש משפחה הודעה הכוללת טופס למילוי ועדכון פרטים, בו מופו גם השירותים הרפואיים הנדרשים. פרטים אלו שולבו ישירות במערכת CRM של מאוחדת, ממנה נגזרות משימות להמשך טיפול של הגורמים בשטח.

עדי שחף-גלעד, מנהל מחלקת פיתוח שירות לקוחות במאוחדת: "המציאות שבה ביום אחד עשרות אלפי אנשים פונו מבתיהם למקום מגורים זמני חייבה אותנו להיערך במהירות על מנת לאתר את הכתובות החדשות של לקוחותינו, לשמור איתם על קשר, להמשיך לספק להם את מעטפת השירותים גם במיקום החדש, וליצור איתם קשר באופן יזום כדי לסייע להם בצרכים המיידים שלהם, לרבות אספקת תרופות ומעטפת של שירותי רווחה ובריאות הנפש. היה לנו צורך להגיע למספר רב של לקוחות תוך זמן קצר, ולשמחתנו מטריקס הרימה את הכפפה והצליחה להוביל יחד אתנו מהפכה ברפואה הפרואקטיבית."

מריה טרייזר, מנהלת מחלקת MS Dynamics 365 Business Apps במטריקסCRM: "המציאות המורכבת בה כולנו נמצאים מצריכה לא רק עבודה מהירה ואיכותית, אלא גם הבנה מלאה של תהליכים שיאפשרו לקצר את זמן המענה של הלקוח בשירות הנדרש. הפעילות הפרואקטיבית של מאוחדת מציבה אתגרים מעניינים שאנחנו שמחים לקחת בהם חלק ולספק את הפתרונות המתאימים ביותר".

 

מריה טרייזר. צילום: סאם יעקובסון

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן