מגה תעשיות
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

WAFUU.COM יפן: צמיחה של יותר מ-1200%

20/11/2023
זמן קריאה: 1 דק'

העולם נמשך לתרבות היפנית, ו-WAFUU.COM, אתר מסחר אלקטרוני מיפן המופעל על ידי QRESTIA Inc, נקט צעדים שאפתניים כדי לענות על הביקוש העולמי. האתר מציע מבחר של קוסמטיקה יפנית, חטיפים, אנימה, משחקים וגאדג'טים, שואף לחלוק את הפיתוי של יפן ברחבי העולם ומציע תמיכה בשפות מרובות ואפשרויות משלוח נרחבות. שיעור צמיחה של יותר מ-1,200% בהשוואה לחודש המקביל אשתקד מיוחס למגוון מוצרים נרחב, לתמיכה בריבוי שפות, והשפעה של ין חלש יותר וקהל יעד מורחב.

היוזמה התעוררה לחיים על ידי צוות הנלהב לחלוק את היופי של יפן. WAFUU.COM הרחיב לאחרונה את ההיצע שלו על ידי ייזום משלוח ל-70 מדינות והוספת תמיכה ב-20 שפות, תוך שבירת אתגרים קודמים של אזורי משלוח מוגבלים, עלויות משלוח גבוהות ומחסומי שפה כדי להגיע לקהל רחב יותר מאשר בעבר.

הצמיחה מלמדת שהפלטפורמה הרב-לשונית של החברה מגיעה ביעילות למדינות שבעבר הייתה להן גישה מוגבלת למוצרים יפניים. בחברה ממשיכים לחדד את חוויית המשתמש, ומתוכננים מספר שדרוגים עתידיים כדי להפוך את הפלטפורמה לידידותית יותר למשתמש. "תמיד שאפנו לבנות גשר בין יפן לשאר העולם, והיוזמה החדשה הזו עוזרת לנו לעשות את זה", אומר פוקאדה הידמסה, מנכ"ל QRESTIA Inc.

לפני המעבר למודל המסחר האלקטרוני הנוכחי שלה, WAFUU.COM השתמשה באופן פעיל בשיווק באינטרנט. מומחיותה וניסיונה הועברו למיזם החדש במסחר אלקטרוני חוצה גבולות. בחירת המוצרים מגובה במחקר שוק מקיף ובטכנולוגיית AI, תוך התחשבות במגמות יפניות גלובליות ומקומיות ובנתוני רכישות מקוונות ולא מקוונות. בהתבסס על ניסיון קודם בפעילות עסקית מרובת שפות, החברה גם האיצה את התמיכה הרב-לשונית שלה, והפכה את המוצרים היפנים לנגישים יותר מאי פעם. גישה רב-גונית זו מבטיחה מערך מוצרים שידבר לבסיס לקוחות מגוון.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן