מגה תעשיות
חדשות
חדשות מקומיות
לעמוד קודם

תוכנית חדשה לקידום יצואנים ישראלים

26/10/2025
זמן קריאה: 1 דק'

משרד הכלכלה והתעשייה, באמצעות מינהל סחר חוץ ומינהלת הצמיחה, משיק תוכנית סיוע חדשה לשיווק בינלאומי, שנועדה לחזק את מעמד היצואנים הישראלים בשווקים הגלובליים ולהעניק להם יתרון תחרותי ממשי.

בתוכנית שני מסלולים חדשניים המותאמים במיוחד לחברות ישראליות הפועלות בזירה הבינלאומית:

  • מסלול פיילוטים בינלאומיים: נועד לסייע לחברות ישראליות לבצע פיילוט עם תאגיד זר מחוץ לישראל. המסלול נועד לגשר על הפער שבין שלב הפיתוח לשלב החדירה לשוק, ולספק יתרון תחרותי במפגש עם לקוחות ושותפים גלובליים. הסיוע יינתן בהחזר של עד 50% מההוצאות המוכרות ועד סכום של 400 אלף ש"ח.
  • מסלול התאמה לשוק יעד או למוצר חדש: מאפשר לחברות יצואניות לבצע התאמות נדרשות במוצר, באריזה, בעמידה בדרישות התקינה או באסטרטגיית השיווק, כדי להצליח בשוק חדש או להשיק מוצר חדש. הסיוע במסגרת זו יינתן בהחזר של עד 50% מההוצאות המוכרות ועד סכום של 200 אלף ש"ח.

למידע נוסף ולהגשה.

שר הכלכלה והתעשייה, ח"כ ניר ברקת: "ישראל היא מעצמה טכנולוגית וחדשנית, והמשימה שלנו היא לתרגם את החדשנות הזו לצמיחה ביצוא הסחורות והשירותים ולחדירה לשווקים בינלאומיים. התוכנית החדשה נועדה לתת ליצואנים הישראלים את הכלים הדרושים כדי לפרוץ לשווקים חדשים, להתחרות בהצלחה ולחזק את מעמדנו בכלכלה העולמית."

מנהל מינהל סחר חוץ, רועי פישר: "התוכנית נבנתה מתוך הקשבה ליצואנים ומתוך הבנה שהשוק הבינלאומי דינמי ותחרותי. מסלולי הפיילוטים והתאמת המוצר מספקים מענה מעשי ואפקטיבי, שמסייע לחברות ישראליות לצמוח ולכבוש שווקים חדשים."

מנהל מינהלת הצמיחה, שלמה לוי: "שני המסלולים משתלבים באסטרטגיה רחבה של משרד הכלכלה והתעשייה לקידום היצוא הישראלי, ועם מערך הנספחים הכלכליים ותוכניות הסיוע הנוספות מהווים נדבך מרכזי בתמיכה בצמיחה של החברות הישראליות בזירה הבינלאומית."

 

אילוסטרציה

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
בטעינה...
כותרת
תוכן