מגה תעשיות
חדשות
חדשות קלינטק
לעמוד קודם

NielsenIQ: השפעת הקיימות על מוצרי צריכה ארוזים

11/12/2022
זמן קריאה: 1.5 דק'

NielsenIQ פרסמה את The Changing Climate of Sustainability, דו"ח חדש המתמקד בהשפעת שינויי האקלים על תעשיית מוצרי הצריכה הארוזים. בחמש השנים הבאות, ההערכה היא שהממשל והעלויות יאלצו יצרנים, מותגים וקמעונאים לשנות מודלים עסקיים ולהתחייב למודלים עסקיים אמיתיים ובני קיימא כדי להפחית סיכונים בטווח הקצר והארוך.

"קיימות נמצאת על סדר היום הארגוני כבר זמן מה, אך מתקדמת לאט. חלק מהעסקים קיבלו החלטות יזומות כדי להקדים, ואחרים נוקטים גישה של נחכה ונראה", אומר רייגן לגט, מוביל תחזיות, NielsenIQ. "עלויות אנרגיה מתפוצצות, כשלים ביבול ושיבושים בשרשרת האספקה ​​מאלצים חברות להגן על העתיד של מודלים עסקיים קיימים או להתמודד עם אי ודאות וההשלכות של העלויות המוגברות."

על רקע אתגרי שרשרת האספקה, לחצים אינפלציוניים והוצאות צרכניות שהופכות לזהירות, הדו"ח מלמד שהצרכנים מודעים יותר לקיימות ודורשים פעולה תאגידית ואחריות. הדו"ח החדש התייחס לתחומים מרכזיים:

* כיצד הגידול הגדול בעלויות משדרג את המודלים העסקיים הקיימים עקב השפעת שינויי האקלים.

* כיצד ההסלמה מצד הממשל והרגולציה מניעה את מומנטום הקיימות.

* איך הסנטימנט של הצרכנים משתנה מ"נחמד שיש" לסוג של בסיס חדש לקבלת החלטות.

* איזה תפקיד ממלאים מחזיקי עניין בדחיפת מודל הקיימות, על מי הצרכנים סומכים, ובאילו דרכים חברות יכולות לעזור לצרכנים לבחור בחירות יותר בנות קיימא.

* איך נראה עתיד הקיימות בעבור קמעונאים, מותגים, צרכנים והממשלה.

* אילו פעולות חייבות חברות לנקוט כעת כדי לעמוד ביעדים עתידיים ובהתחייבויות של ממשלות.

"צרכנים רוצים עזרה בלחיות ולצרוך באופן שבר קיימא יותר. עם זה לא לכל התאגידים יש תורות קיימות", אמרה ניקול קורבט, סגנית נשיא למנהיגות מחשבתית, NielsenIQ. "בעשור האחרון צרכנים קראו למהפכה ירוקה שלא התממשה, ותופעת ההתיירקקות וחוסר מעש מצד מותגים וקמעונאים הותירו את הצרכנים עם רמות שונות של אמון ביכולת של אותם גורמים לספק."

האקלים המשתנה של קיימות הגיע לרגע קריטי, וחמש השנים הבאות יביאו לשינוי ניכר. חברות ישתנו כדי לעמוד בדרישות חדשות, הנחיות ומציאות של עשיית עסקים. לפעולה אותנטית של חברות פרואקטיביות ומקוריות יהיה יתרון אסטרטגי כאשר תעשיות נאבקות לעמוד בדרישות ולחייב מאמצים בני קיימא.

 

לקבלת תובנות הדו"חות העדכניים ביותר לחץ כאן

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן