מגה תעשיות
מדורים
ציוד לתעשייה
לעמוד קודם

לאוסה מכשירים חדשים

08/05/2025
זמן קריאה: 1.5 דק'

חברת אוסה (AUSA) הציגה שלושה דגמים חדשים בתערוכת באומה (Bauma) האחרונה: המלגזה החשמלית לשטח קשה C151E, גרסת דיזל לאותו דגם בשם C151H ודאמפר חדש עם היגוי הפיך - DR602AHG - במשקל עבודה של 6 טונות. עם ההשקה הזו לאוסה יש כעת דגמים חשמליים בכל קווי המוצרים שלה.

דגם המלגזה החשמלי C151E מסוגל לשאת משקל של עד 3,000 פאונד (1.5 טונות) ולהרים אותו לגובה של עד כ-4.0 מטרים. המערכת החשמלית, בהספק של 19.6 קילוואט, מנוהלת על ידי מערכת בקרה אלקטרונית ומספקת פעולה חלקה עם ביצועים הדומים לדגם הדיזל, תוך התאמה לעבודה בסביבות שמגבילות רעש או פליטות. סוללה מסוג ליתיום-יון בנפח של עד 18.6 קוט"ש מאפשרת עבודה מלאה בקצב אינטנסיבי ואחיד. עמדת המפעיל כוללת מושב ארגונומי עם חיישן נוכחות וחגורת בטיחות עם חיווי נעילה, מראות אחוריות, צופר בטיחות לבקרת נסיעה לאחור וסיוע בזינוק בעלייה.

לדגם C151H מנוע מבית קובוטה (Kubota D1105) בהספק של 24.8 כ"ס, ואפשר לבחור בין הנעה קדמית להנעה כפולה. רדיוס הפנייה של גרסת ההנעה הקדמית הוא 2.7 מטרים בלבד, ולגרסת הארבע על ארבע רדיוס של 3.4 מטרים ויכולת עבודה בשיפועים של עד 33%.

דגם DR602AHG מחליף את DR601AHG ומייצג קפיצת מדרגה בתנאי העבודה ובתחזוקה. תא המפעיל שופר, ותמצאו בו מושב עם מתלים, חיישני בטיחות והיגוי שמאפשרים ראות מלאה ב-180 מעלות, לפיכך המפעיל תמיד פונה לכיוון הנסיעה. הכלי מיועד לעומסים פיזיים ולנשיאת מטענים של עד שש טונות, וכולל כף מסתובבת עם מערכת שליטה גמישה בפריקה.

מבחינת המפרט ההנדסי, לדגם גג מתקפל, מערכת התראות בנסיעת רוורס, מצלמה מובנית, כפתור חירום ומערכת אבטחה למניעת פריצות וגניבות. את המנוע סיפקה חברת דויץ (Deutz) והוא מספק 74.3 כ"ס. מהירות הנסיעה המרבית היא 25 קמ"ש. הגישה לתחזוקה נהייתה נוחה יותר בזכות מכסה מנוע רחב ומיקום חכם של רכיבים חיוניים.

לפי נציגות החברה, המלגזות ייכנסו בעתיד גם לשוק הצפון-אמריקני. אוסה היא חלק מהתאגיד הטכני אושקוש (Oshkosh) שמפעיל גם את מותג המלגזות והבולדוזרים המוביל JLG. המשמעות היא שאפשר להזמין מערכות ורכיבים למלגזות ולמכונות של החברה דרך מערכת מקוונת ייעודית של JLG.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן