מגה תעשיות
ניוזלטר מגה תעשיות
מגה תעשיות גיליון 11
לעמוד קודם

עידוד תיירות נכנסת מארצות הברית

21/11/2021
זמן קריאה: 1 דק'

משרד התיירות הוציא לארצות הברית משלחת מקצועית על מנת להתניע את מערך השיווק של המשרד בצפון אמריקה, לאחר למעלה מ-20 חודשים של שיתוק בתנועת התיירות הנכנסת. הסיור כלל מפגשים עם חברות תעופה הפעילות בארצות הברית, ובהן הנהלת אל על בניו יורק ודלתא איירליינס באטלנטה, מפגש עם סיטונאי תיירות ממגזרים שונים, אנשי דת, תקשורת ויחסי ציבור, ויועצים אסטרטגיים.

לדברי משרד התיירות, מנהל השיווק במשרד בוחן בימים אלה את אסטרטגיית היציאה מהמשבר, במטרה לעודד תיירות נכנסת - תחילה דרך הקהל היהודי והנוצרי, המהווה  את העוגן של קהל היעד המסורתי שברובו מאורגן, ובמקביל דרך הקהל הכללי שנוסע באופן עצמאי (FIT). שנת 2019 הייתה שנת שיא בתיירות הנכנסת, עם מעל ארבעה וחצי מיליון תיירים. שנת 2020 נפתחה בקצב של מעל חמישה מיליון תיירים בשנה.

משרד התיירות מוסיף כי בשנים האחרונות, תנועת התיירים מארצות הברית הגיעה למעל מיליון תיירים, לאחר שינוי אסטרטגי בקמפיינים ושיתופי פעולה עם חברות תעופה וסוכנויות דיגיטליות גדולות לשיווק, דוגמת וירטואזו ואקספדיה, ופתיחת קווים חדשים עם תמרוץ והסכמי שיווק עם חברות התעופה ובהן אל על, יונייטד איירליינס, דלתא איירליינס ואמריקן איירליינס ליעדים חדשים ובהם שיקאגו, לאס וגאס, מיאמי, וושינגטון די סי וסן פרנסיסקו.

מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי: "השוק האמריקני הינו שוק המקור הגדול והמרכזי. הצוות המקצועי של המשרד בחן שיתופי פעולה אסטרטגיים, ובכלל זה עם סיטונאי תיירות דתית וכללית, גורמים מה-NFL ומליגת ה-NBA ועם ידוענים מתחומים שונים. אנו מאמינים כי בפגישות עם חברות התעופה למדנו כי הן מבינות את הפוטנציאל לשוק הישראלי ובכוונתן לחדש את הקווים הקיימים, להוסיף קווים חדשים ולהגדיל את קיבולת המושבים בטיסות מארצות הברית".

 

תיירות בירושלים. צילום: ויקיפדיה

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן