מגה תעשיות
ניוזלטר מגה תעשיות
מגה תעשיות גיליון 14
לעמוד קודם

בינה מלאכותית קמעונאית תספק יכולות והזדמנויות חדשות לקמעונאים

10/04/2022
זמן קריאה: 1.5 דק'

NielsenIQ הודיעה כי רכשה את ciValue, ספקית תוכנה לקמעונאים של תוכניות נאמנות לקוחות באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת. עם רכישה זו, ורטיקאל המדיה הקמעונאית של NielsenIQ עושה את הצעדים הבאים לקראת הפעלת תוכניות מדיה קמעונאיות חכמות ואוטומטיות יותר שניתנות להרחבה.

שילוב נכסי הפלטפורמה הגלובלית של ciValue בפלטפורמת Connect של NielsenIQ תספק יכולות חדשניות לקמעונאים, כולל בניית קהל וקבלת תובנות. פלטפורמה דינמית זו תתמוך גם ביכולות התאמה אישית שהן מצטברות על יכולות הליבה של NielsenIQ - יכולות עליהן מסתמכת תעשיית הקמעונאות לצורך קבלת החלטות קריטיות.

"שילוב פלטפורמת ciValue עם Connect הוא משנה משחק עבור קמעונאים ברחבי העולם", אומר חביאר פאסון, ראש תחום מדיה קמעונאית גלובלית ב-NielsenIQ. "פתרון שיתופי מבוסס תוכנה כשירות זה יספק מייד תובנות שיספקו התאמה בין הקמעונאים ושותפי המותג שלהם למה שהצרכנים רוצים, תוך אספקת תוכן מותאם בערוצים פיזיים ודיגיטליים".

בשוק התחרותי במיוחד של ימינו, קמעונאים דורשים פתרונות שיאפשרו להם לנתח בקלות נתוני צרכנים. הפתרונות של NielsenIQ ו-ciValue יאפשרו לקמעונאים לקבל תובנות, לעבוד בצורה חכמה יותר ולהאיץ הזדמנויות עסקיות. על ידי יצירת התקשרויות חשובות עבור הקמעונאים, המותגים ולקוחותיהם, לקוחות שימנפו את Connect יוכלו לראות זרמי הכנסה חדשים, צמיחה במכירות, ואת הגדלת את נתח השימוש הארנק באמצעות אביזרים ושיווק ממוקדי לקוחות.

"NielsenIQ היא משקיעה ותיקה ושותפה של ciValue ומסירותם להפוך את הקמעונאות לעולם של ניצחון-ניצחון-ניצחון תמיד ניכרה", אמר בני באזל, מנכ"ל ומייסד ciValue. "ההצטרפות ל- NielsenIQ מאפשרת ל-ciValue להרחיב את היצע פתרונות המודיעין הקמעונאי שלה אל קמעונאים ומותגים נוספים, וחשוב מכך, מאפשר לנו להגדיל עוד יותר את כמות ההחלטות מונעות נתונים כדי לספק לקוחות ברחבי העולם".

"אנו נרגשים מכך ש-ciValue מצטרפת לצוות NielsenIQ כדי להמשיך לבנות ולתמוך בכלים הטובים ביותר המופעלים בבינה מלאכותית עבור קמעונאים ברחבי העולם", אומר דיוויד ג'ונסון, נשיא קמעונאות גלובלית, NielsenIQ. "הפלטפורמה המשולבת תתמוך בפעילויות התאמה אישית פורצות דרך עבור תעשיית הקמעונאות העולמית כדי לענות על הדרישה לניתוח והתאמה אישית מהירה ואמינה של לקוחות".

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן