מגה תעשיות
ניוזלטר מגה תעשיות
מגה תעשיות גיליון 59
לעמוד קודם

בינה מלאכותית מגדירה מחדש שיווק

14/11/2024
זמן קריאה: 1 דק'

שיווק בשנת 2024 עובר הגדרה מחדש ומבוסס בינה מלאכותית (AI) ולימוד מכונה (ML). זה כבר הפך על ראשו את השיווק המסורתי, והפך את הפרסומות הגנריות לנחלת העבר. כיום זה דייקנות מונעת נתונים ואספקת חוויות בהתאמה אישית.

בעבור מגזר הקזינו המקוון, לשיווק יש חשיבות עליונה, וזו הסיבה שחברת Minimum Deposit Casinos (MDC) - פורטל משאבי קזינו עולמי וחטיבה של קבוצת OneTwenty - רותמת את הכוח של הבינה המלאכותית ולימוד המכונה להשתנות יוצאת הדופן הזו של השיווק.

"חלפו הימים של שיווק בגודל אחד שמתאים לכולם. השחקנים היום לא מסתפקים רק במקום שאפשר להמר בו, הם משתוקקים לחוויות סוחפות ומותאמות", אמרה שרה ג'ייקובס (Sara Jacobs), מומחית שיווק iGaming ב-MDC. "עם בינה מלאכותית אנחנו יכולים כעת לנתח את התנהגות השחקנים בזמן אמת ולזהות העדפות והרגלים. עם הנתונים האלה אנחנו מנהלים משא ומתן על עסקאות בהתאמה אישית לשחקנים, שנוצרות לכל אדם בפני עצמו."

גישה זו לא רק מגבירה את שימור השחקנים אלא גם משפרת את שביעות הרצון הכוללת של המשתמשים על ידי יצירת חוויית משחק שמרגישה מותאמת אישית לכל שחקן.

"ההתקדמות לא נעצרת בשיפור חוויית השחקן. בינה מלאכותית גם עוזרת לבתי קזינו למלא תפקיד קריטי בקידום משחקים אחראיים", הוסיפה שרה ג'ייקובס. "על ידי ניתוח דפוסי התנהגות של שחקנים, המפעילים יכולים כעת לזהות סימנים מוקדמים של הימורים בעייתיים ולהתערב בזמן אמת."

בתי קזינו מקוונים משתמשים בבינה מלאכותית כדי לפלח קהלים, ומעבירים הודעות היפר-ממוקדות באמצעות דוא"ל, התראות לנייד ומדיה חברתית. התוצאה היא שהשחקנים מרגישים מוערכים, רמות המעורבות עולות ונאמנות הלקוחות חזקה מאי פעם.

לקראת 2025, שיווק מותאם ממשיך לעצב את העתיד של iGaming. הטכנולוגיות נמצאות בהתפתחות מתמדת, והבינה המלאכותית ולימוד המכונה אמורים לקדם את התעשייה ולפתח עידן דינמי וממוקד בקהל של שיווק ומשחקים אחראיים יותר.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן