מגה מוסך
כתבות
מגה משפט
לעמוד קודם

הזמנת שירותי מוניות: תביעה לתשלום

28/10/2024
זמן קריאה: 1 דק'

חברת אפלי טקסי עוז (לשעבר יאנגו טקסי) מת"א, המחזיקה בזיכיון להפעלת ממשק מקוון, פלטפורמה דיגיטלית לשירותי הסעה של נוסעים/מוניות וכבודה באמצעות ספקי שירות הסעות (יאנגו), הגישה תביעה על סך 2.2 מיליון ש"ח נגד חברת ההסעות דהרי תיור מראשל"צ.

בתביעה שהוגשה לבימ"ש השלום בת"א נאמר, כי במחצית חודש ינואר 2022 חתמו הצדדים על הסכם התקשרות המקשר את הנתבעת לממשק המקוון של התובעת לצורך שימוש בפלטפורמה הדיגיטלית הזו לשם הזמנת שירותי מוניות.

ואולם, נטען בתביעה, הנתבעת אשר צרכה את שירותי התובעת והשתמשה בהם, לא שילמה בעבורם באופן רציף, ומלבד תשלומים מעטים לא שילמה בעבור השירותים שצרכה. בשל כך נאלצה התובעת לפנות אליה פעם אחר פעם בדרישה לתשלום.

לדברי התובעת, הנתבעת שבבעלותו ובניהולו של אייל דהרי הודתה, כי עליה לפרוע את החוב, אולם נכון להיום, חרף הבטחותיו של בעליה שפשוט נעלם וניתק מגע, היא לא עשתה כן.

התובעת מציינת, כי בטרם הגשת תביעתה הייתה יתרת חובה של הנתבעת כלפיה ארבעה מיליון ש"ח, ואולם במסגרת המגעים ביניהן להסדרת החוב, שנוהלו בטרם הגשת התביעה, שילמה לה הנתבעת על חשבון חובה הפתוח 1.2 מיליון ש"ח. סכום זה אינו חלק מקרן החוב נשוא התביעה בסך 2.2 מיליון ש"ח.

לדברי התובעת, היא הציגה אורך רוח ואיפוק תקופה לא מבוטלת בטרם פנתה להליכים משפטיים, אולם עתה התברר לה כי הנתבעת "מושכת" זמן, ולא נותרה בידיה ברירה זולת הגשת תביעתה הנוכחית לפירעון יתרת החוב הפתוחה של הנתבעת.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
בטעינה...
כותרת
תוכן