מגה מוסך
מדורים
ציוד ואביזרים
לעמוד קודם

ל-LEM מדי אנרגיה חדשים

28/07/2025
זמן קריאה: 1 דק'

חברת לם (LEM), המתמחה בטכנולוגיות מדידה חשמלית ומדי אנרגיה מדויקים, הכריזה על השקת סדרה חדשה של מדי אנרגיה לזרם ישר (DC), הכוללת את הדגמים DCES600 ו־DCES1500. הפתרון החדשני מיועד לענות על הביקוש הגובר בתחום טעינת רכבים חשמליים, בייחוד ביישומי טעינה מהירה וטעינה בהספק מגה־ואט כגון משאיות חשמליות, אוטובוסים ומתחמי טעינה לציי רכב תעשייתיים.

הסדרה מבוססת על הניסיון ארוך השנים של LEM במדידה חשמלית, מטרולוגיה ופתרונות לחיוב באנרגיה. למדים רמת דיוק Class B למדידה של זרמים עד 1,500 אמפר, והם מתפקדים בטווח טמפרטורות רחב, מ־40 מעלות צלזיוס מתחת לאפס ועד 85 מעלות, בלי לפגוע ברמת הביצועים. תכונה זו מאפשרת שימוש במערכות טעינה המצריכות עמידות בתנאים סביבתיים קיצוניים כגון תחנות טעינה חיצוניות, חניונים גדולים ואתרי תחבורה מסחרית כבדה.

למכשירי המדידה ממשק תקשורת מאובטח מסוג RS485 המאפשר העברת נתונים מאומתת, תחזוקה מרחוק ועדכוני קושחה מאובטחים. יכולת זו מספקת יתרון ברור למפעילי תחנות טעינה, שכן היא מסייעת להפחית עלויות תפעוליות לאורך זמן. נוסף על כך לסדרה יחידת תצוגה מודולרית (RDU) עם אפשרויות התקנה גמישות על גבי מסילת DIN ולוח פיקוד או לוח בסיס ללא צורך בחיווט נוסף מעבר לחיבור הראשי של מד האנרגיה. זה פתרון הכנס־הפעל אמיתי בעבור יצרנים וספקים של שירותי טעינה.

המדים תוכננו לעמידות ובטיחות מרביים. יש להם מארז מחוזק בסיבי זכוכית וטרמינלים גדולים לזרם גבוה (עד 1,500V DC ו־1,500A), מה שמאפשר פעולה בטוחה ואמינה בסביבות תעשייתיות עתירות הספק. יכולת זו חשובה ביישומים של טעינה מהירה לרכב כבד, שבהם נדרשים מדידה מדויקת וחיוב לפי קילוואט־שעה (kWh) - דרישה רגולטורית קריטית בשווקים מוסדרים.

דגם DCES600 מיועד לתחנות טעינה מהירות ברמה הציבורית והמסחרית, ודגם DCES1500 מותאם לטעינה בהספק גבוה של כלי רכב כבדים, בכללם משאיות ואוטובוסים חשמליים. פתרונות אלו מתאימים גם למתחמי טעינה לציי רכב, שבהם נדרשת מדידה מדויקת של צריכת האנרגיה לצורכי בקרה ועמידה בדרישות רגולטוריות, וכן לאינטגרציה במערכות OEM, כולל מערכות אגירת אנרגיה ותשתיות DC תעשייתיות.

כחלק מההיערכות לשימוש מסחרי רחב, LEM פועלת להשגת תקנים רגולטוריים רשמיים לסדרת DCES. החברה מצפה לעמידה מלאה בתקנות עד סוף 2025, בכלל זה דירקטיבת MID 2014/32/EU של האיחוד האירופי וחוק הכיול הגרמני Eichrecht. עמידה בתקנים אלה תאפשר שימוש חוקי במדים החדשים לצורכי חיוב לפי צריכת אנרגיה בתחנות טעינה הפועלות תחת רגולציה.

השקת סדרת DCES מדגישה את מחויבותה של LEM לספק פתרונות מדידה חדשניים לשוק הרכב החשמלי בזמן שבו תעשיית התחבורה החשמלית ממשיכה לצמוח ולהתמקד בטעינה מהירה, מדויקת ובטוחה מההיבטים הטכנולוגי, הרגולטורי והכלכלי גם יחד.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן