מגה מזון
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

לאנהאוזר-בוש ודנה ווייט משקה אנרגיה

30/01/2025
זמן קריאה: 1 דק'

בשל הירידה במכירות הבירה בשל שינויים בהרגלי הצריכה והעדפת משקאות אלכוהוליים אחרים, יצרניות בירה מחפשות אפיקים חדשים לצמיחה. אחד השווקים הצומחים ביותר הוא תחום משקאות האנרגיה, שמוערך ב-21 מיליארד דולר.

יצרנית הבירה הגדולה אנהאוזר-בוש הודיעה על שיתוף פעולה עם חברת התוספים והפיטנס 1st Phorm להשקת מותג משקה האנרגיה החדש Phorm Energy. המותג, הנתמך על ידי דנה ווייט, צפוי לצאת לשוק בקיץ הקרוב.

המהלך מגיע בעקבות צעדים דומים של חברות מתחרות. בנובמבר האחרון רכשה מולסון קורס (המתחרה העיקרית של אנהאוזר-בוש) את רוב מניותיה במותג האנרגיה Zoa שהוקם על ידי דוויין "דה רוק" ג'ונסון. Zoa הציגה הצלחה ממשית עם שיעור רכישה חוזרת של 50% וצירוף 30% לקוחות חדשים לקטגוריה.

אנהאוזר-בוש שואפת לשחזר את ההצלחה הזו דרך שיתוף הפעולה החדש עם 1st Phorm. מנכ"ל החברה, סאל פריזלה אמר, כי "עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחום התזונה והכושר, בשילוב יכולות החדשנות וההפצה של אנהאוזר-בוש, אנו מצפים ליצירת גל חדש של משקאות אנרגיה ובריאות."

לא מדובר בפעם הראשונה שאנהאוזר-בוש פועלת בתחום משקאות האנרגיה. בשנת 2017 היא רכשה את חברת Hiball, יצרנית של משקאות אנרגיה אורגניים ומים מוגזים, אך מכרה את המותג ב-2023 ליצרנית הקנאביס Tilray Brands.

הכניסה לשוק משקאות האנרגיה, הנשלט בעיקר על ידי מותגים גדולים כגון Monster ו-Red Bull, צפויה להיות מאתגרת. רוברט מוסקו, אנליסט ב-TD Cowen ציין, כי השוק רווי במשקאות בעלי ערכים בריאותיים, 70% מהם כוללים תביעות הקשורות לוויטמינים.

גם חברות משקאות לא-אלכוהוליים משקיעות במשקאות אנרגיה דרך רכישות. ב-2020 רכשה פפסיקו את מותג האנרגיה Rockstar בארבעה מיליארד דולר כמעט. בשנים האחרונות רכשה Keurig Dr Pepper חלק בבעלות על C4 Energy והשקיעה יותר ממיליארד דולר ברכישת Ghost.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן