אמזון פרש משיקה קו מותג פרטי מן הצומח
מותג המזון של אמזון - אמזון פרש, הוא קו מותג פרטי המבוסס על מוצרים מן הצומח. החברה השיקה את המוצר בחנויות שלה ובאתר האינטרנט שלה. ההשקה כוללת 15 מוצרים: קציצות, חלב שקדים, קציצות בשר איטלקיות, תחליפי בשר טחון, נאגטס ומוצרים נוספים. ההשקה היא חלק מההתרחבות של אמזון בקטגוריות של מוצרי מזון.
על המוצרים יש סימון של תכונות הבריאות של כל פריט. למשל, שהקציצות מכילות 21 גרם חלבון למנה, ובחלב שקדים יש 50 אחוז יותר סידן מחלב רגיל. כדי לקדם את הקו החדש, אמזון הציעה את המוצרים החדשים שלה ב-20% הנחה בחודש מרס, הן באינטרנט הן בחנויות. אמזון מסרה כי תמשיך להרחיב את הקו המבוסס על מזון מן הצומח במשך השנה.
המוצרים החדשים הם חלק מהתרחבות של המותג הפרטי של אמזון בתחום המזון ומוצרי המכולת. החברה הוסיפה מוצרים לקווים, למשל Happy Belly, Fresh ו-Amazon Kitchen. בשנה שעברה הוציאה קו מכולת בשם Aplenty שכולל כעת הכול, החל ברוטב פסטה וכלב בפיצה קפואה. אמזון פרש מוכרת גם את מוצרי המותג 365 Everyday של Whole Foods.
מזונות צמחיים רשמו צמיחה חזקה במכירות בשנים האחרונות, אם כי הקטגוריה נעשתה צפופה והמכירות הואטו לאחרונה. בד בבד קמעונאים מנסים להבין איך הכי טוב למכור חלופות בשר בחנויות ובאינטרנט. מכירות המותג הפרטי צפויות לצמוח ככל שנמשכת האינפלציה הגבוהה, כאשר מותגי חנויות מציעים מחירים נמוכים יותר בעבור מה שקונים רבים תופסים כמוצרים איכותיים דומים.