מגה משאיות
ניוזלטר מגה משאיות
מגה משאיות גיליון 15
לעמוד קודם

טראקנט מבססת פריסתה בארה"ב

07/02/2023
זמן קריאה: 2 דק'

טראקנט חתמה על מסמך הבנות ראשוני לשיתוף פעולה עם חברת Florida Beauty Flora וחברות הקשורות אליה (קבוצת FBF) מארה"ב. קבוצת FBF שהוקמה בשנת 1983 בפלורידה שבארה"ב, מתמחה בשירותי ההובלה, לוגיסטיקה, איחוד מטענים, אחסון, קירור והפצה. הקבוצה מספקת שירותים לתעשיית הפרחים והצמחים בארה"ב באמצעות צי של כ-250 משאיות. מטה קבוצת FBF במיאמי שבפלורידה, ויש לה סניפים במדינות נוספות בארה"ב.

הקווים המנחים לשיתוף הפעולה בין הצדדים:

טראקנט וקבוצת FBF יפעלו במשך 120 יום לפיתוח שיתוף פעולה עסקי בין הצדדים, שמטרתו אינטגרציה והטמעת פלטפורמת טראקנט ושירותיה במערכות של קבוצת FBF.

הצדדים יקיימו שיחות נמשכות באשר לקידום ופיתוח של שיתוף הפעולה העסקי, בכלל זה אפשרות להשקעה בחברה (בהתבסס על שווי חברה מוערך של 30 מיליון דולר) תמורת הקצאה של 10% מהון החברה.

הצדדים יפעלו גם להקמת מיזם משותף בין החברה לבין אחת החברות מקבוצת FBF, לפיה תוקם פעילות אשר תפעל כברוקר בתחום הלוגיסטיקה, וזאת במתכונת שתיבחר על ידם ובשימוש המערכת של טראקנט.

על פי המסמך הצדדים יפעלו לקידום שיתוף הפעולה ביניהם לפי שיקול דעתם והתקשרות בהסכם מפורט ומחייב בתוך 120 יום ממועד אישור מסמך העקרונות. במסמך הובהר, כי ככל שהצדדים לא יגיעו להסכמות ולא ייחתם הסכם מפורט בתקופה זו (לרבות ככל שתוארך בהסכמה), מסמך ההבנות לא יחייב את הצדדים (למעט התחייבויות הדדיות של הצדדים לשמירת סודיות הקבועות במסמך).

החברה אינה יכולה להעריך בשלב זה את סיכויי ההתקשרות של הצדדים בהסכם מחייב, אם בכלל, ואת סיכויי הוצאתו לפועל של שיתוף פעולה כלשהו בין הצדדים, בכלל זה השקעה כלשהי של קבוצת FBF בחברה, אשר ככל שתצא לפועל, תבוצע כפוף לקבלת כל האישורים הנדרשים על פי הדין.

לדברי חנן פרידמן, מנכ"ל החברה, "זהו הסכם אסטרטגי שיכול לתרום רבות להתרחבות תחום פעילותה של החברה ולפריסת המוצר והשירותים שמציעה טראקנט בארה"ב. קבוצת FBF פועלת בשוק האמריקני שבו יותר מ-15 מיליון משאיות. אני בטוח שהטמעת הפלטפורמה שלנו בצי המשאיות של קבוצת FBF היא צעד משמעותי נוסף בגילוי הערך הרב שמביאה הפלטפורמה שפיתחנו לשוק ההובלה בארה"ב.

"השירותים שמציעה טראקנט מביאים לייעול תהליך השינוע היבשתי, תוך צמצום עלויות לוגיסטיקה. ההתקשרות הנוכחית תביא את קבוצת FBF בעלת מאות המשאיות לטיוב מערך התובלה ולשיפור כלכלי מהותי. שימוש במערכת המכרזים שפיתחנו יביא לצמצום הנסיעות הריקות ולצמצום בפליטות המזהמות בעזרת מערכת מקוונת לחישוב פליטות CO2 של ציי רכב ושירותים נוספים שנועדו לצמצם תצרוכת דלק ולהפחית פליטות מזהמות במנועי סולר."

 

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן