לאיסוזו משאית חשמלית עם גוף קירור חשמלי
חטיבת המשאיות של איסוזו באמריקה חשפה טפח נוסף מדגם NRR EV החשמלי שלה. המאפיין הבולט הוא שילוב אינטגרלי עם יחידת קירור לתובלה חשמלית. על המשאית מותקנת יחידה של טרמוקינג מדגם Thermo King e300 המיועד לתפעול חשמלי נקי. המשאית נחשפה במסגרת תערוכת Advanced Clean Transportation Expo (ACT) שהתקיימה לאחרונה בלאס וגאס.
המשאית החשמלית של איסוזו, NRR-EV, מקושרת ישירות ליחידת הקירור החשמלית e300 של טרמוקינג שתספק לה את הכוח הדרוש. משאית התובלה הבינונית (Class 5) הוכרזה במרס 2023 ומתוכננת לייצור בקיץ הקרוב. המשאית במשקל כולל של 8,800 ק"ג, זמינה עם מגוון בסיסי גלגלים ובאורך מרכב של עד שישה מטרים בקירוב. באפשרויות הכוח ארבע תצורות של ערכת סוללות (60, 100, 140 ו-180 קילוואט-שעה) עם טווחים משוערים שבין 60 ל-235 מיילים (96 עד 376 ק"מ).
למערכת ההנעה כוח חשמלי (ePTO) עם תפוקה של 12-7 קוט"ש והספק שיא של 26 קוט"ש לצריכה בעליות מאתגרות. לפי איסוזו, ePTO עובד באופן חלק ללא מתג, כלומר הנהג לא צריך לחייג אותו למעלה או למטה כדי לעמוד בדרישות ההספק של הציוד המשולב.
המחשב המשולב של דגם NRR-EV יתקשר ישירות עם יחידת הקירור החשמלית. יחידה זו, e300, היא פתרון למשאית קירור שפיתחה טרמוקינג כדי שישתלב במלואו בשלדת הרכב החשמלי של יצרני המשאיות (OEM) ויהיה זמין עם שלדת רכב חשמלי.
מכיוון שהמדחס ההומני החשמלי של e300 אינו רגיש לשינויים בסל"ד המנוע, הוא מסוגל לספק קיבולת מערכת קבועה ורציפה ללא קשר להיות הרכב נייח או בתנועה במורד הכביש, ציינה איסוזו. החברה גם ציינה זמן התקנה מופחת ואמינות נוספת עקב פחות רכיבים בהשוואה למערכות מסורתיות.
e300 משתמש בקירור R-452A, פוטנציאל התחממות גלובלי נמוך (GWP) שפותח כדי להפחית את פליטת CO2 הישירה ב-50% כמעט ליחידה בהשוואה לקירור R-404A המסורתי.