הונדה סיוויק CIVIC
לבדיקת מספר הרישוי באתר היבואן לחץ כאן
הונדה מכוניות הודיעה על הוספת שלדות - קריאת שירות שפורסמה בחודש דצמבר 2024. בשוק הישראלי הקריאה נוגעת לשלדות של דגם סיויק (CIVIC) משנות ייצור 2017 עד 2018.
מהות הליקוי: משאבת הדלק עלולה להפסיק לפעול.
אופן תיקון התקלה: החלפת משאבת הדלק במשאבה מדגם חדש.
זמן הטיפול הנדרש: כשעתיים וחצי.
מאיר חברה למכוניות מודיעה על קריאה לתיקון שפרסמה הונדה. היצרן פרסם קריאת שירות הנוגעת בשוק הישראלי לרכבים הונדה סיוויק (CIVIC) משנות ייצור 2023 עד 2025.
מהות הליקוי: מסרק ההגה עלול להשמיע רעשים יוצאי דופן, ובמקרים חריגים נראה כאילו הוא "תקוע" בזמן סיבוב ההגה.
אופן תיקון התקלה: החלפת קפיץ העומס במסרק והוספת גריז (ברכבים מדגם TYPE R יוחלף המסרק בחדש).
זמן הטיפול הנדרש: כשעה.
מלבד הודעה בכתב שתישלח לבעלי רכב שרכבם נכלל בקריאה החוזרת, לצורך בירור אפשר לפנות למוקד שירות הלקוחות של חברת מאיר.
Civic Hybrid,משנת ייצור 2023 עד לשנת 2024.
מאיר חברה למכוניות מודיעה על קריאה לתיקון שפרסמה הונדה. היצרן פרסם קריאת שירות הנוגעת בשוק הישראלי לרכבים הונדה Civic Hybrid משנות ייצור 2023 עד 2024.
מהות הליקוי: הנהג עשוי להבחין בריח של אדי דלק שמקורם במשאבת הלחץ הגבוה בתא המנוע.
אופן תיקון התקלה: בדיקת המשאבה והחלפתה לפי הצורך.
זמן הטיפול הנדרש: כשעה.
מספר הרכבים המעורבים בקריאת שירות זו: 154.
מלבד הודעה בכתב שתישלח ללקוחות שרכבם נכלל בקריאה החוזרת, אפשר לפנות למוקד שירות הלקוחות של חברת מאיר לצורך בירור.
מאיר חברה למכוניות מודיעה על קריאה לתיקון שפרסמה יצרנית הרכב הונדה לדגמי הונדה סיוויק משנות ייצור 2017 עד 2020.
מהות הליקוי: משאבת הדלק עלולה להפסיק לפעול.
אופן תיקון התקלה: החלפת משאבת הדלק במשאבה מדגם חדש.
מספר הרכבים המעורבים בקריאת שירות זו: 1,598.
זמן הטיפול הנדרש: כשעתיים וחצי.
מדובר בהרחבה ובתוספת שלדות לפעילות שדווחה בעבר ומבוצעת זה מספר שנים. קריאות בנושא פורסמו בעבר.
מלבד הודעה בכתב שתישלח ללקוחות שרכבם נכלל בקריאה החוזרת, לצורך בירור אפשר לפנות למוקד שרות הלקוחות של חברת מאיר.
מאיר חברה למכוניות מודיעה על הצורך לבצע קריאת שירות (ריקול - recall) לדגם הונדה סיוויק משנת ייצור 2023.
מהות הליקוי: ייתכן שהריתוך במסגרת של כיסא הנהג אינו תקין.
הפעילות הנדרשת: החלפת המסגרת של כיסא הנהג - חלק תחתון.
מספר הרכבים המעורבים בפעילות שנמסרו ללקוחות: 17.
זמן הטיפול הנדרש הוא כשלוש שעות.
מלבד הודעה בכתב שתישלח ללקוחות שרכבם נכלל בקריאה החוזרת, לצורך בירור אפשר לפנות למוקד שירות הלקוחות של מאיר.