מגה מוסך
מדורים
חומרים למוסך
לעמוד קודם

לפוקס שמן מנוע חדש ויעיל

21/10/2025
זמן קריאה: 1 דק'

חברת פוקס (Fuchs) משיקה גרסה חדשה לשמן המנוע הפופולרי שלה, שנועדה לשלב איכות גבוהה וחיסכון בעלויות. השמן, Titan SYN C23 5W-30, מוגדר כשמן לביצועים גבוהים ומתאים למגוון רחב של כלי רכב העומדים בדרישות התקנים הנפוצים.

השמן ממשיך את הקו הטכנולוגי של שמני GT1 Flex הידועים, אך ללא צורך באישורי יצרן מלאים, מה שבדרך כלל מייקר את המוצר. המשמעות היא שמוסכים יכולים לספק ללקוחותיהם שמן מנוע איכותי ובעל תקנים מחמירים במחיר תחרותי יותר. כך נוצר פתרון אידיאלי כ"חלופה משתלמת" לצד סדרת GT1 Flex, שממשיכה להימכר כמוצר פרמיום עם אישורים רשמיים וצפויה לעמוד בתקנים עתידיים שאמורים להיכנס לתוקף בשנה הקרובה.

השמן מיועד למנועי בנזין ודיזל, הן בגרסה האטמוספרית והן בגרסה למנועים עם מגדשי טורבו, ומתאים הן לרכבים פרטיים והן לרכבי עבודה קלים. השמן מתאים לכל עונות השנה ועוזר לחסוך בדלק. הוא מבוסס על שמנים פשוטים איכותיים ותוספי הגנה מתקדמים. לשמן רמות גבוהות של הגנה מפני שחיקה וקורוזיה. הוא שומר על הניקיון הפנימי של המנוע ומונע היווצרות משקעים. יש לו התאמה מלאה למנועים מודרניים, למערכות סטארט־סטופ ולמערכות טיפול בגזי פליטה כגון ממירים קטליטיים ומסנני חלקיקים (DPF). אפשר לערבב את השמן עם שמני מנוע אחרים, אך עדיפה החלפת שמן מלאה כדי ליהנות מיתרונותיו במלואם.

אחת הנקודות המהותיות היא שפוקס מייעדת את השמן לשוק המקצועי בלבד. כך החברה חוסכת למוסכים התמודדות עם השוואות מחיר מצד לקוחות פרטיים מול מותגים קמעונאיים במדפי החנויות. ההשקה של SYN C23 מחזקת את האסטרטגיה של פוקס: לספק לשוק המוסכים מגוון רחב של פתרונות, מסדרת שמני הפרמיום GT1 Flex עם אישורי יצרן מלאים ועד שמנים ייעודיים במחיר תחרותי. שילוב זה מאפשר לבעלי מוסכים להתאים את ההצעות לצרכי המשתמשים, לדרישות הטכניות של הרכב ולשיקולי עלות.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
בטעינה...
כותרת
תוכן