מגה מזון
מדורים
ציוד לתעשיית המזון
לעמוד קודם

להושיזקי סדרת מקררים חדשה

03/07/2025
זמן קריאה: 1 דק'

חברת Hoshizaki America, מהמובילות בעולם בפתרונות קירור וייצור של קרח לתחום ההסעדה, הציגה חידושים בולטים בתערוכת National Restaurant Association (NRA), בהם סדרת הקירור החדשה Valiance® ועדכונים חשובים בסדרת הדגל Steelheart®.

בד־בבד החברה הכריזה על מינויו של לוק הנבול (Luke Hennebaul) לתפקיד מנהל תחום האיקומרס והמכירות הלא־מסורתיות. לוק הנבול צפוי להוביל את מאמצי החברה להרחיב את הנוכחות שלה בערוצים דיגיטליים ובשווקים מתפתחים. בחברה מציינים כי זה צעד אסטרטגי נוסף להתחדשות והתאמה לצורכי הלקוחות המשתנים.

Valiance®, סדרת המקררים והמקפיאים החדשה של Hoshizaki, מיועדת למשתמשים שמחפשים פתרונות קירור אמינים ואיכותיים במחירים נגישים. בסדרה מקררים ומקפיאים בעלי שתי דלתות או דלת אחת, דגמים קומפקטיים מתחת לשולחן ושני דגמי שולחנות עבודה עם שטח אחסון מובנה. כל אלה תוכננו לתת מענה יומיומי אמין, תחזוקה פשוטה ותמורה גבוהה לעסק.

גם סדרת Steelheart®, הנחשבת לקו הפרמיום של המותג, קיבלה ממשי עם אחריות "7 על הכול": שבע שנות אחריות על חלקים, עבודה ומדחס, ואחריות מוגבלת לכל החיים על דלתות הפלדה הנמצאות בדגמים בעמידות גבוהה.

במסגרת הרחבת הסדרה, Hoshizaki הציגה שלושה דגמים חדשים: מקרר נמוך עם שלוש מגירות לשטחי מטבח צפופים, שולחן הכנה כפול לשימוש דו־צדדי ומקפיאים חדשים עם קירור צדדי - ימני או שמאלי - המיועדים לשימוש ישיר מהקפאה אל הבישול, בלי לבזבז זמן או תנועה במטבח.

כחלק מהתמקדותה באחריות סביבתית השתתפה Hoshizaki השנה ביוזמת הקיימות של תערוכת NRA והציבה עמדות מילוי מים ברחבי האולם, תוך קריאה למבקרים "להתמלא מחדש" עם בקבוקים אישיים. כמו כן חזר להופיע בדוכן החברה הברמן וכוכב הרשת כריס לויט, שהדגים את קוביות הקרח המיוחדות של החברה, בהן קוביית 2x2 וקרח כדורי.

 

לפרטים נוספים

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן