מגה משאיות
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

דאף: מערכת הנעה חדשה ויעילה

30/11/2022
זמן קריאה: 1 דק'

חטיבת המשאיות של דאף הציגה לאחרונה מגוון חדש של קווי הנעה לסדרת משאיות החלוקה מדגמי LF. קווי ההנעה כוללים מנועים של החברה האם פאקאר (PACCAR), והמנועים מהדגמים PX-5 ו-PX-7 החדשים. למנועים משודכות תיבות ההילוכים האוטומטיות החדשות עם שמונה הילוכים מדגם PowerLine, המביאות ליעילות ולחיסכון רב יותר בדלק בשיעור של עד 7% בהשוואה לדגמים מהדור הקודם.

בדאף מציינים שמשאית LF משלבת עלויות תפעול נמוכות ביותר, עומסים גבוהים, אמינות מעולה ויכולת תמרון מובילה בקטגוריה, וכן נוחות מעולה וארגונומיה.

מנוע 4.5 ליטרים עם ארבעה צילינדרים מדגם PX-5 ומנוע בנפח 6.7 ליטר בעל שישה צילינדרים מדגם PX-7 עוצבו מחדש לחלוטין. לשני המנועים המתקדמים בלוק מנוע חדש קל משקל אך חזק במיוחד (CGI) וראש צילינדר מברזל יצוק, בוכנות חדשות בעלות חיכוך נמוך, מדחסים חדשים יעילים במיוחד וטורבו חדש.

מנועי PX החדשים לדגמי משאיות LF זמינים בשבעה דירוגי תפוקה כדי לענות באופן מיטבי על דרישות הלקוחות. מנוע ה-4.5 ליטר PX-5 מגיע עם הספקים מ-124 קילוואט (170 כ"ס) עד 153 קילוואט (210 כ"ס), ולמנוע 6.7 ליטר PACCAR PX-7 הספקים מ-167 קילוואט (230 כ"ס) עד 227 קילוואט (310 כ"ס). המנועים מפתחים מומנט שיא במהירויות מנוע נמוכות אף יותר ותומכים בהורדת מהירות, ולפיכך מושגת תצרוכת דלק מצוינת.

חלק מקו ההנעה החדש כולל כעת את תיבת ההילוכים החדשה מסוג PowerLine, אוטומטית לחלוטין, הכוללת חלוקת הילוכים והחלפת הילוכים אופטימלית. הילוך כוח ללא כל הפרעת מומנט מאפשר העברות חלקות ותגובת מצערת מהירה. עקב כך משתפרות הנוחות ויכולת הנסיעה. תיבות ההילוכים החדשות מספקות יכולת תמרון טובה במהירות נמוכה, המתאפשרת על ידי תכונת דחף לזוז עם שחרור דוושת הבלם.

תיבות הילוכים ידניות שישה ותשעה הילוכים יישארו זמינות לסדרת LF, ותיבות הילוכים אוטומטיות מלאות של אליסון ימשיכו להיות זמינות ליישומים מיוחדים כגון איסוף אשפה וכיבוי אש.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן