מגה משאיות
חדשות
חדשות מהעולם
לעמוד קודם

מאק: שותפות לפיתוח תשתיות טעינה למשאיות

05/01/2023
זמן קריאה: 1 דק'

חטיבת המשאיות של מאק מנסה להגדיל את היקף המכירות של המשאיות החשמליות שלה בצפון אמריקה באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים. חברת האם של מאק, קבוצת וולוו, חתמה על מכתב כוונות עם חברת פיילוט (Pilot) לפיתוח תשתיות טעינה לשוק התובלה הכבדה.

על פי מכתב הכוונות, קבוצת וולוו והמותגים המסחריים שלה יספקו את המומחיות שלהם כדי לעזור לזהות באילו מיקומים יש לתת עדיפות להתקנת תשתיות טעינה חשמלית, בהתבסס על האימוץ הנוכחי והצפוי של משאיות חשמליות המבוססות על סוללות ועל הזמינות של מימון פדרלי ומדינתי לקיזוז הוצאות הון.

השותפה, חברת פיילוט, מתכוונת להתקין תשתית טעינה בעלת ביצועים גבוהים במרכזי תדלוק נבחרים של Pilot ו-Flying J ברחבי ארה"ב. כיום ישנם יותר מ-750 מיקומי תדלוק של חברות אלו ברחבי צפון אמריקה.

מאק משאיות מציעה כיום את דגם משאית האשפה Mack LR Electric. לדגם מהדור הבא קיבולת סוללה כוללת של 376 קילו-וואט סטנדרטי המספק אנרגיה וטווח מספיקים כדי לענות על ביצועי הלקוחות וצרכי התפעול. מנועים חשמליים תאומים מייצרים 448 כוחות סוס רציפים ו-547 ק"ג*מטר של תפוקת מומנט שיא.

ארבע סוללות ליתיום-יון מסוג NMC - Nickel Manganese Cobalt Oxide נטענות באמצעות מערכת טעינה של 150 קילוואט ותואמות לתקן SAE J1772. הסוללות של LR Electric מניעות את הרכב ואת כל האביזרים המשולבים באמצעות מעגלים חשמליים במתח 12, 24 ו-600 וולט. אנרגיה ממערכת הבלימה המתחדשת הדו-שלבית נקלטת מחדש ממאות העצירות שמבצעת המשאית לפינוי אשפה מדי יום.

חברת פיילוט תאפשר ללקוחות שרכשו משאיות חשמליות לגשת למקומות טעינה נבחרים הממוקמים אסטרטגית באזורים עתירי תנועה בצפון אמריקה. הדבר יעזור להבטיח שהמשאיות ייטענו בכוח הדרוש כדי להגיע ליעדיהן. רשת הטעינה תתמוך באימוץ מוגבר של שיטת ההנעה הנקייה, ותסייע ללקוחות להגיע ליעדי הקיימות שלהם.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן