מגה משאיות
ניוזלטר מגה משאיות
מגה משאיות גיליון 06
לעמוד קודם

קרונה מרחיבה את היצע גרורי הקירור

08/05/2022
זמן קריאה: 1.5 דק'

יצרנית הגרורים השנייה בגודלה באירופה, חברת קרונה (KRONE), ממשיכה להיערך לגידול בביקוש לתובלה בקירור. הביקוש לשירותי תובלה בקירור מבוקר גדל כל העת, בהמשך לגידול בביקוש של האוכלוסייה ובשל ההתחממות של כדור הארץ, שמחייבת יותר ויותר אזורים באירופה לעבור לתובלה בקירור מבוקר חודשים רבים יותר בשנה.

החידוש הנוכחי בדגמי Krone Cool Liner טמון בכושר ספיגת האנרגיה הגבוה של הגרור בשעה שהוא מתחבר למשאית הגוררת או מנותק ממנה. ספיגת האנרגיה המעולה באה לידי ביטוי גם בעת העמסת סחורה או פריקתה.

הנתמכים מסופקים כעת לחברת Perishable Movements שמתמחה בהעברת סחורות מתכלות מנמל התעופה הית'רו. החברה, שפעילה מאז שנת 2003, השקיעה אשתקד 5.5 מיליון ליש"ט במחסני לוגיסטיקה. היא שולחת סחורה מתכלה למחסן מבוקר טמפרטורה, וממנו מפיצה אותה למשלוח המייל האחרון.

PML נעזרה בתחילה בקבלני משנה להובלה בנמל, אך רכשה חמישה גרורים לתובלה בקירור של קרונה. מנהלי חברת התובלה העריכו סבך ביורוקרטי בגלל הברקזיט, וסברו שהדבר ייצור הזדמנויות למומחי תובלה בפלחי שוק מוגדרים. בדרך זו החברה החלה להציע שירות לוגיסטיקה בנמל. כיוון שכך, רכישת הגרורים הנכונים חיונית למודל העסקי שלה.

ל-Krone Cool Liners עיצוב שלדה מתמשך הסופג כוח במהלך צימוד, ניתוק ועגינה. הזנב מוגן על ידי צמד פגושים בעת שצירי הדלת האחורית שקועים כדי לייעל את זווית הפתיחה. מאפיינים נוספים הם תעלת אוויר גמישה ותקרה לפיזור אחיד של אוויר קר, מגש רצפה עמיד לדליפות ופס אטום למים, עשוי מאלומיניום.

החברה מפעילה כמה גרורים בטמפרטורה מבוקרת, מכיוון שהם מעבירים בעיקר אוכמניות. החברה הייתה זקוקה לגמישות רבה יותר לפעילות הנמל שלה, והגרורים בעלי התא הכפול מאפשרים לפצל עומסים ולשפר את היעילות התפעולית. הנהגים אוהבים אותם כי הם לא כבדים כמו גרורים אחרים, והם קלים לשימוש.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן