מגה משאיות
ניוזלטר מגה משאיות
מגה משאיות גיליון 11
לעמוד קודם

איווקו: שירות סיוע פרמיום לנהגים

03/11/2022
זמן קריאה: 1 דק'

שירות הלקוחות החלוצי של איווקו (IVECO) נועד להקל על חיי לקוחותיה על ידי מתן תמיכה מרבית במקרה של השבתה לא מתוכננת.

קבוצת איווקו השיקה לאחרונה את התוכנית החדשנית TOPCARE לסיוע לנהגים, שמטרתה להגדיל את זמן הפעולה האפקטיבי של הרכב על ידי הבטחת חזרתו לכביש במהירות האפשרית. היא מספקת לנהג חבילת שירות מלאה במקרה של תקלה חמורה שמצריכה יותר זמן לפתרון.

TOPCARE היא למעשה חבילת שירות סיוע המסווגת כפרמיום. השירות מופעל על ידי הקישוריות של היצרן, שמאפשר לתמוך בלקוחות במקרה של פעולת תחזוקה יוצאת דופן ובלתי צפויה. עם רשת שירות נרחבת של יותר מ-1,800 נקודות שירות ברחבי אירופה, איווקו יכולה להבטיח שירות מהיר, הכולל מוכנות לסייע ללקוחות 24/7.

במקרה של תקלה המאלצת את הנהג לעצור במוסך לצורך תחזוקה יוצאת דופן, חדר הבקרה של איווקו, המנטר כל הזמן את הרכבים המקושרים, מקבל התראה מיידית המעניקה עדיפות לפתרון התקלה ברכב. תהליך אספקת חלקים דחופה מופעל אוטומטית, ומומחי אבחון מוסמכים עומדים לפעול כדי למזער את זמן ההשבתה ומספקים עדכונים מתמידים על מצב התיקון.

אם התיקון נמשך זמן רב מהצפוי והנהג רחוק מהבית, תוכנית IVECO TOPCARE מספקת לנהג מגוון שירותי אירוח הכוללים ארוחות, לינה במלון, העברות וחניה לפי הצורך, כדי להבטיח את נוחותו בזמן ההמתנה. גם טיפול רפואי ניתן במקרה של בעיה בריאותית לא דחופה.

 

תגובות
הוספת תגובה
הוספת תגובה
 
כותרת
תוכן